اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت فوتبال

5 کلاس مربیگری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت هیئت فوتبال این استان، پنج کلاس مربیگری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

5 کلاس مربیگری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید کرمی امروز در نشست با مربیان فوتبال این استان اظهار کرد: در جهت ارتقاء سطح دانش مربیان فوتبال و فوتسال پنج کلاس در شهرهای این استان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این موضوع افزود: این کلاس‌ها شامل کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان بوده که با حضور 15 نفر از مربیان بانوان در تیرماه برگزار خواهد شد.

این مسئول در هیئت فوتبال استان برگزاری کلاس استعدادیابی ویژه آقایان در تیرماه، برگزاری کلاس درجه C فوتبال در تیرماه در شهر دهدشت، برگزاری کلاس B فوتبال آسیا در یاسوج و برگزاری کلاس C فوتبال آسیا در گچساران را مهم‌ترین برنامه‌های کمیته آموزش هیئت استان در شش ماهه اول سال برشمرد.

کرمی از برگزاری دیگر کلاس‌های توجیهی و آموزشی در سطح استان تا پایان امسال خبر داد.

وی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان را یکی از فعال‌ترین کمیته‌های آموزشی فدراسیون فوتبال کشور برشمرد و برگزاری هفت کلاس مربیگری در سطح استان در سال 90 را یکی از مهم‌ترین کارهای ارزشمند در حوزه آموزش در فوتبال این دیار ذکر و از حمایت‌های رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان در برگزاری این کلاس‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول