اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه عمومی بابلسر خبر داد

اجرای کلاس رباتیک در طرح اوقات فراغت بابلسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه عمومی بابلسر گفت: کلاس رباتیک در طرح اوقات فراغت برگزار می‌شود.

اجرای کلاس رباتیک در طرح اوقات فراغت بابلسر

ندا داننده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: نخستین کتابخانه عمومی بابلسر در سال 1343 تاسیس شد که ابتدا ساختمان آن در شهرداری  و سپس به طبقه دوم مسجد جامع انتقال یافت و از سال 1372 کتابخانه عمومی امیر پازواری به صورت ساختمانی مستقل در شهرستان بابلسر شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در حال حاضر دارای 29 هزار و 672 نسخه کتاب است، افزود: این کتابخانه دارای 112 نسخه غیرفارسی، 2 هزار و 881 نسخه کودکان و 231 عدد منابع سمعی و بصری است.

داننده سهمیه نشریه روزآمد ارسالی شهرستان بابلسر را 43 نشریه در ماه دانست و بیان داشت: اهدایی کتاب‌های کتابخانه عمومی بابلسر بسیار راضی‌کننده‌بوده و ماهانه نزدیک به 400 جلد کتاب به این کتابخانه اهدا می‌شود.

این مسئول درباره عمده فعالیت این کتابخانه ابراز داشت: کتابخانه امیر پازواری در تمام فصول در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، انجمن شعر و ادب، آشنایی با مفاهیم قرآنی، قصه‌گویی، ادبیات داستانی و کلاس‌های آموزشی مبارزه با اعتیاد برای آقایان و خانم‌ها فعالیت می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه عمومی بابلسر همچنین از برگزاری نمایشگاه‌های دائمی کتاب در تمام فصول و نمایشگاه غیردائمی کتاب که به شکل فصلی برگزار می‌شود خبر داد.

وی تصریح کرد: مثنوی‌خوانی، ادبیات داستانی، برگزاری عصری با شعر به مناسبت‌های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی ماهانه به صورت آنلاین و مکتوب و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی شهرستانی از جمله برنامه این کتابخانه در طول سال است.

داننده از برگزاری کلاس‌های رباتیک در ایام تابستان خبر داد و اذعان داشت: این کلاس‌ها بر اساس علاقمندی و توانمندی با تخفیف ویژه هنرجو پذیرفته و همچنین آنها را به صورت تیم گروهی برای شرکت در مسابقات خوارزمی آماده می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول