اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 تیرماه

ثبت‌نام کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن در رزن انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن گفت: تا پانزدهم تیرماه، ثبت‌نام برای شرکت در کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن در رزن انجام می‌شود.

ثبت‌نام کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن در رزن انجام می‌شود

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن در راستای وظیفه اصلی و رسالت دینی خود و توجه ویژه به برنامه‌ها و چشم‌انداز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های متعدد فرهنگی و هنری از جمله آموزش قرآن کریم در رده‌های سنی خردسالان و بزرگسالان کرده است.

وی گفت: ثبت نام این کلاس‌ها از 23 خرداد تا 15 تیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های فرهنگی و هنری 43 روستا انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن اظهار داشت: برای ترویج و آموزش قرآن کریم و اشاعه فرهنگ قرآنی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تمام تلاش خود را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در عصر حاضر که غلبه فرهنگ‌ها بر یکدیگر حاکم شده است، تنها فرهنگی که هیچوقت مغلوب نمی‌شود فرهنگ قرآنی است.

مرادی‌نور اظهار داشت: اگر بتوانیم قرآن را وارد تمام ابعاد زندگی خود کنیم در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیروز هستیم چرا که فرهنگ قرآنی فرهنگ ناب دین مبین اسلام است و دین اسلام خدشه‌ناپذیر و همیشه پیروز است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول