اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی ابهر خبر داد

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در پارک پردیس ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی ابهر از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در پارک پردیس ابهر خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در پارک پردیس ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام علی محمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به مراسم‌های خودجوش مردمی در اعیاد و مناسبت‌های مختلف سال اظهار داشت:‌ بیشتر برنامه‌های ما به صورت مردمی بوده و متولیان فرهنگی و مسئولان برنامه‌ریزی فقط در بحث ساماندهی و نظارت تلاش کرده و باید در بخش مالی هم حضور داشته باشند.

وی به برنامه‌های اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: آذین‌بندی‌ها آغاز شده و برای مساجد جامع شناط، خاتم‌الانبیاء(ص) شهرک و مسجد صاحب‌الزمان(عج) هیدج برنامه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابهر افزود: جشن بزرگی نیز در حوزه علمیه برادران و همچنین حوزه علمیه خواهران هیدج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه شورای هیئات مذهبی برای روز نیمه شعبان گفت: در روز میلاد امام زمان(عج) نخستین برنامه در میدان امام‌خمینی(ره) با برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین با حضور 17 مداح شهرستانی برگزار می‌شود.

محمدی افزود: بعد از ظهر روز نیمه شعبان نیز جشن بزرگی در محل پارک پردیس ابهر برگزار می‌شود و در این میان هشت هیئت را در شهرستان برای اجرای برنامه ویژه برنامه‌ریزی کرده و مبالغی را نیز تزریق کرده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت 250 هیئت مذهبی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد هیئت‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان برای اعیاد شعبانیه برنامه دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی ابهر تصریح کرد: از اصناف خواهان ساماندهی و هدایت جشن‌های خودجوش بازاریان در روز نیمه شعبان هستیم.

وی اضافه کرد: باید در زمینه انحراف در برخی جشن‌های نیمه شعبان برنامه‌ریزی شده و از اجرای گروه‌‌های ارکست در این روز جلوگیری کرد و باید به شور مردم در جشن‌های نیمه شعبان سمت و سویی بدهیم که مورد رضایت صاحب اصلی این مجالس قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول