اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 قم عنوان کرد

راه‌اندازی ستاد ویژه نیمه شعبان در قم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج قم از راه‌اندازی ستاد ویژه جشن نیمه شعبان به منظور استقبال از زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد.

راه‌اندازی ستاد ویژه نیمه شعبان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جمال‌الدین حسینی گفت: با توجه به تاکید شهردار قم مبنی بر آمادگی شهرداری منطقه جمکران در خصوص استقبال از زائرین این ستاد در منطقه پنج تشکیل شد.

وی هدف از ایجاد این منطقه را توجه ویژه و خاص به بحث خدمات‌رسانی به خیل عظیم زائران و ارادتمندان به امام زمان(عج) و مناطق مجاور مسجد مقدس جمکران عنوان کرد و افزود: از سال گذشته با توجه به ظرفیت‌ها و بحث تعادل در محدوده‌ها و تلاش برای رشد منطقه، این منطقه افزایش وسعت پیدا کرد و 3.5 برابر گذشته شد و وسعت آن از 263 هکتار به هزار و 100 هکتار رسید که در حال حاضر جمکران یکی از نواحی آن است.

شهردار منطقه جمکران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در سال گذشته بحث تسریع در تملک زمین‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) بود که تیم ویژه‌ای برای این منظور در منطقه تشکیل شده و مسائل مربوط به آن را تا به امروز که شاهد پایان پروژه تملک هستیم پیگیری می‌کرد.

وی یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه جمکران را موضوع راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی عنوان و ابراز کرد: این منطقه به عنوان دومین منطقه شهرداری قم نسبت به راه‌اندازی این سیستم اقدام کرده و خدمات خود را در قالب آن به مردم ارائه می‌کند.

حسینی افزود: در همین زمینه تلاش داریم که با فعالیت‌های بیشتر و افزایش ساعت کاری، زمان خدمات‌دهی در بخش شهرسازی و صدور پروانه را کاهش دهیم و نوبت‌دهی کارشناسان نیز به حداقل زمان ممکن برسد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول