اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین و گسترش سیره عملی حضرت زهرا (س)

جشن‌های میلاد کوثر در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری سلسله جشن‌های میلاد کوثر با هدف تبیین و گسترش سیره عملی حضرت زهرا(س) در شهرهای مختلف استان خبر داد.

جشن‌های میلاد کوثر در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اعظم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته زن از 23 تا 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که برگزاری سلسله جشن‌های میلاد کوثر در تمامی شهرهای استان با حضور سخنرانان مطرح کشور از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه زنان تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های زنان جامعه اسلامی هدایت بشر به سمت سعادت دنیوی و اخروی است که باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) این رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: زندگی و سیره عملی فاطمه زهرا(س) برای تمام قرون جاودانه خواهد بود و بدون شک رفتار و اعمال این بانوی بزرگوار به عنوان یک الگوی مناسب برای دختران و زنان است.

محمدی با اشاره به اسامی روزهای هفته زن بیان داشت: نخستین روز از هفته زن به نام زن ارزش‌‌های اسلامی و تعالی جامعه فاطمی، دومین روز به نام زن بصیرت، عفاف و بیداری و سومین روز به نام زن زندگی سالم، نشاط و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است.

وی زن حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رونق تولید ملی و زن ولایت‌مداری و کرامت انسانی را به ترتیب از عناوین روزهای چهارم و پنجم هفته زن عنوان کرد و ادامه داد: زن امنیت و مشارکت اجتماعی و زن ایثار و جهاد و فرهنگ انتظار نیز به ترتیب عناوین ششمین و هفتمین روز از هفته گرامیداشت مقام زن است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که شامل برگزاری نشست سیاسی حلقه‌های صالحین با موضوع بیداری اسلامی، نشست‌های فرهنگی سیاسی با موضوع تولید ملی، بازدید علمی از کارگاه‌های خوداشتغالی، سرکشی از خانواده زن شهدا، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، عیادت از بیماران، اهدای لوح به دختران و زنان، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی و... است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول