اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) صورت گرفت

برگزاری جشن 5 هزار نفری میلاد کوثر در شیراز

خبرگزاری فارس: به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز، جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بیش از 5 هزار نفر از خواهران بسیجی در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

برگزاری جشن 5 هزار نفری میلاد کوثر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جشن بزرگ میلاد کوثر صبح امروز در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار و پایگاه مقاومت خواهران نیز در آن مکان مقدس افتتاح شد.

از مهمترین برنامه‌های این مراسم، برافراشته شدن پرچم مقدس «یا فاطمة‌الزهرا» در صحن مطهر حرم توسط خواهران بسیجی و نیز اهدای گل به حرم مطهر در آستانه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران در آن مکان مقدس بود.

سیده لیلا اسکندری، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز خواهران بسیجی با حضور پرشور خود آمده‌اند تا پیمان مجدد با امام روح‌الله(ره) و فرزند خلفش مقام معظم رهبری ببندند، عهد و پیمانی محکم که همیشه و هر‌جا پشت سر رهبری قدم بردارند و اجازه ندهند کسی به ارزش‌های دینی و ولایت توهین کند.

اسکندری گفت: در اجرای این مراسم باشکوه، به سیره و روش حضرت زهرا(س) تأکید داشتیم که پس از حجاب و عفاف، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری آن حضرت بود.

به گزارش فارس، اهدای هدایا به خواهران با نام‌های فاطمی به قید قرعه، مداحی، پخش هدایای تبرکی حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، و... از دیگر برنامه‌های این مراسم با شکوه و شاد بود و نیز نمایندگان استاندار و فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز، مسئولان پایگاه‌های مقاومت ناحیه بقیة‌الله، خبرنگاران و بسیجیان از مهمانان این جشن بزرگ بودند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول