اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)

جشن بزرگ میلاد کوثر در فارسان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ میلاد کوثر همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه ثارالله فارسان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ میلاد کوثر در فارسان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز درجمع اعضای کمیته‌های جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت مناسبی است تا بتوان با ارائه الگویی والا چون ایشان فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: پوشش، اصیل‌ترین و قوی‌ترین اهرم بازدارنده برای زنان مسلمان است و همچون صدفی است که گوهر گرانبهای هستی زن را در بر می‌گیرد و بر شخصیت او می‌افزاید.

سعیدی با اشاره به اهمیت خانواده در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تصریح کرد: نهاد خانواده می‌تواند با پاسداری از حجاب، درخشش و بالندگی لازم را پیدا و در سلامت جامعه نقش محوری ایفا کند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با بیان اینکه مهمترین هدف در تهاجم فرهنگی دشمن مقابله با فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، افزود: انحطاط اجتماعی، اخلاقی و محو هویت مذهبی و اشاعه فساد از اهداف اصلی استعمارگران در مقوله کشف حجاب است.

سعیدی در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر اشاره کرد و گفت: جشن میلاد کوثر از مهمترین این برنامه‌هاست که از هیچ تلاشی در راستای برگزاری باشکوه این جشن دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: این جشن بزرگ روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه در حسینیه ثارالله با حضور خیل کثیر بسیجیان، مادران و همسران شهدا، خانواده‌های پاسداران و عموم مردم ولایت‌مدار و مذهبی شهر فارسان برگزار می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام شامخ مادران، مولودیه‌خوانی، سخنرانی، مسابقه گلبرگ عفاف و پخش کلیپ و نماهنگ از برنامه‌های جنبی این جشن باشکوه است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول