اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد:

جشن‌های نیمه ‌شعبان و غدیر امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال براساس گفت‌وگویی که با معاونت شهرداری داشته‌ایم قول گرفته‌ایم در مناسبت‌های غدیر و نیمه شعبان مانند نوروز برنامه‌های ویژه‌ای داشته ‌باشیم.

جشن‌های نیمه ‌شعبان و غدیر امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد بعد از ظهر امروز غلامرضا بصیری‌پور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر مشهد واقع در شهرداری مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشهد یک شهر مذهبی است باید این شهر در این اعیاد مانند عید نوروز چهره مثبتی داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد ادامه داد: اولویت نخست در این کمیسیون امور مساجد است که در این راستا در سال 91، 2 میلیارد تومان به حمایت از مساجد اختصاص داده ‌شده‌ که امری بی‌سابقه است.

بصیری‌پور در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت رسانه‌ای شهر مشهد به عهده روزنامه شهرآراست، افزود: این روزنامه باید مشهد را که بزرگ‌ترین کلان‌شهر مذهبی ایران است به طوری شایسته و در شأن این شهر به جهانیان معرفی کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این مطلب که مشهد در 10 سال آینده یکی از زیباترین شهرهای دنیا خواهد شد، افزود: رسالت مدیریت رسانه‌ای این مهم به عهده شهرآراست که رسانه اصلی و روزنامه شهری مشهد است.

بصیری‌پور با اشاره به این مطلب که اسراف یکی از مناهی دین اسلام است، تاکید کرد: باید جلوی اسراف در کنفرانس‌هایی که بیشتر سبب انحرافات فکری در جوانان می‌شود، جلوگیری کرد.

وی در ادامه افزود: در برخی از این کنفرانس‌ها آن‌قدر بودجه اضافی در اختیار مجریان آن قرار می‌گیرد که راه‌حلی برای خرج کردن آن پیدا نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به بحث زیاد بودن تخلفات ساختمانی در شهر اظهار کرد: با این جمله که می‌گوییم اکثر مردم متخلف هستند.

بصیری‌پور ادامه داد: دلیل وجود این‌گونه نواقص و اشکالات در خودمان است و باید برای رفع این‌گونه اشکالات از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول