اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نایب‌قهرمانی تراکتور

جشن تبریزی‌ها در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) کامل شد

خبرگزاری فارس: همزمان با شب ولادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و در پی نایب قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی،مردم تبریز با حضور در سطح شهر به جشن و شادمانی پرداختند.

جشن تبریزی‌ها در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) کامل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب و در هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشور که تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود، با پیروزی دو بر صفر رقابت‌های لیگ برتر را به پایان برد و با کسب نایب قهرمانی موجب شادی آذری‌ها شد که همین امر حضور مردم در خیابان‌ها و جشن و پایکوبی در شب میلاد حضرت فاطمه(س) را سبب شد.

با پایان بازی و مسجل شدن مقام دومی تراکتورسازی، مردم تبریز با حضور در خیابان‌های اصلی تبریز، با زدن بوق‌‌های ممتد شادی خود را ابراز کردند.

در همین حال هواداران تیم تراکتورسازی و دیگر مردم تبریز با در دست داشتن آرم و پرچم تراکتور و با نصب آن بر وسایل نقلیه خود، به خیابان‌ها آمده و باعث مسدود شدن خیابان‌ها به خصوص در منطقه آبرسان، ولیعصر، میدان جهاد و اغلب نقاط شهر شدند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در ورزشگاه یادگار امام(ره)، پس از اتمام بازی برنامه نورافشانی در ورزشگاه به یمن کسب این عنوان و با حضور امیر قلعه‌نویی، بازیکنان و عوامل تیم اجرا شد و دور افتخار توسط تیم و سرمربی در ورزشگاه زده شد.

این بازی در حضور 40 هزار تماشاگر برگزار شد.

با این پیروزی مجموع امتیازات تراکتورسازی به عدد 66 رسیده و تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به سپاهان اصفهان واگذار کرد.

سپاهان اصفهان با 67 امتیاز قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر شد و استقلال نیز هم امتیاز با تراکتورسازی و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

این بالاترین عنوان تراکتورسازی در طول تاریخ 42 ساله این باشگاه است. تراکتورسازی در سال 71 عنوان سوم لیگ برتر را کسب کرده بود.

*پیام تبریک فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های ایران و مجوز حضور در پیکارهای باشگاه‌های آسیا را به جامعه ورزشی، مردم و هواداران این تیم تبریک گفت.

مسعود خرم‌نیا امشب با صدور پیامی آورده است: در خجسته شب ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای ورزش دوستان این خطه از میهن اسلامی جامه عمل پوشید و نماینده استان با کسب عنوان نایب قهرمانی باشگاه‌های کشور و مجوز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را به مردم آذربایجان‌شرقی هدیه کرد.‌

وی در این پیام افزوده است: این پیروزی بزرگ نویدبخش آینده‌ای درخشان و تابناک در ورزش استان بوده و جوانان و نوجوانان را به سوی میادین ورزشی و تربیت روح و جسم و برنامه‌های مفید و سازنده سوق می‌دهد و سلامت، سعادت و نشاط را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

خرم‌نیا در ادامه این پیام از دست‌اندرکاران، مربیان، بازیکنان و به خصوص تماشاگران فهیم و پرشور فوتبال در تبریز که در سرما و گرما و در سختی‌ها پشتیبان تیم محبوب تراکتورسازی بوده و سهم بسیار بزرگ در موفقیت این تیم داشتند، تقدیر و تشکر کرده است.

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در این پیام همچنین از نیروهای انتظامی که با ماموریت‌های فشرده و سنگین امنیت، نظم و آرامش مسابقات فوتبال را به بهترین نحو ممکن فراهم آورده‌اند، تقدیر و تشکر کرده و موفقیت تیم‌های ورزشی استان را از بارگاه حضرت حق مسئلت کرده است.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول