اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی بقعه امامزاده محمد(ع) نهاوند خبر داد

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در امامزاده محمد نهاوند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی بقعه امامزاده محمد(ع) نهاوند گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) جشن بزرگ میلاد کوثر در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) نهاوند برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در امامزاده محمد نهاوند

حجت‌الاسلام گودرز سیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و مقام زن، اظهار کرد: اهل بیت پیامبر(ص) چهره‌های پرفروغی به جهانیان عرضه کرده‌اند که نامشان مانند ستارگان درخشان در آسمان فضایل می‌درخشد که در این زمینه درخشان‌ترین ستاره در میان بانوان هفتمین منظومه ولایت، فاطمه (س) است.

وی با اشاره به امر ولایتمداری و ولایت‌پذیری حضرت فاطمه عنوان کرد: سالیان درازی است که تشنگان معرفت از حریم این بزرگوار، زلال ایمان می‌نوشند و عارفان با گذر بر زندگی فرزانه‌اش و درک لحظه‌های آسمانی این بانو، درهای عروج را به روی خود باز می‌کنند که با این وصف گرامیداشت ولادت ایشان اهتمام ویژه‌ای می‌طلبد.

مسئول فرهنگی بقعه امامزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند با تأکید بر لزوم تبیین ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت زهرا(س) عنوان کرد: آموزه‌های مترقی اسلامی با احیاء و اصلاح جایگاه زن در جوامع مختلف بشری، پدید آورنده تحولى مثبت و شایان توجه در تبیین جایگاه دختران و تکریم شخصیت و حقوق آنان بوده که بر این اساس نیز باید در جامعه کنونی مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

وی از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) همزمان با سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار روز شنبه مورخ 23/02/91 ساعت 30/16خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی خانم ربانی از اساتید حوزه علمیه قم و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

سیف در پایان سخنان خود پخت شیرینی محلی به مدت هفت روز در محوطه شاهزاده محمد(ع)، برپایی خیمه‌های معرفت و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع امامزادگان، نماز و قرآن و ... را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این بقعه متبرکه در هفته گرامیداشت مقام زن از 23 لغایت 29 اردیبهشت ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول