اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترغیب جوانان به ازدواج آسان انجام می‌شود

برگزاری همایش زندگی زیبا در کلانشهرهای ایران/جشن کشوری شدن این همایش در برج میلاد

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری دومین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد از برگزاری این همایش در کلانشهرهای ایران خبر داد و گفت: در سال 93 جشن کشوری شدن این همایش در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

برگزاری همایش زندگی زیبا در کلانشهرهای ایران/جشن کشوری شدن این همایش در برج میلاد

مسیح فلاح در حاشیه برگزاری همایش زندگی زیبا در رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه نخستین  همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد مهر سال گذشته در رشت برگزار شد، اظهار کرد: همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوجین جوان در عقد دومین دوره در سطح کشور است که در کلانشهرهای ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همت شرکت سبک برتر مشهد و با حضور تعدادی از مسئولان استان و 250 زوج در عقد در سالن گلستان رشت برگزار شد.

مدیر برگزاری دومین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد، ترغیب جوانان به ازدواج را از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و گفت: همایش خانواده زندگی زیبا با هدف ترغیب جوانان به روی آوردن سنت حسنه رسول خدا (ص) و ازدواج است.

وی ادامه داد: ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش و یا حداقل تثبیت هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد از اهداف تدوین شده این همایش است.

فلاح متذکر شد: این طرح به صورت کشوری و در کلانشهرهای ایران در قالب همایش و نمایشگاه برگزار می‌شود و در سال یک‌بار همایش و هر دو سال یک بار به صورت نمایشگاه است.

وی اهدای جوایزی در قالب تخفیف به زوجین در عقد را از جمله برنامه اصلی همایش‌های خانواده زندگی زیبا اعلام کرد و یادآور شد: خانواده زندگی زیبا هدیه غیر نقدی را به صورت تخفیف به ارزش ریالی 20 میلیون ریال به تمام زوج‌های در عقد همان استان اهدا می‌کند که این هدیه بازپرداخت نداشته و تنها برای حمایت از اهداف پروژه تدبیر شده است.

این مسئول، با اشاره به اینکه تاکنون 13 شرکت کالایی در این همایش به نام اسپانسر حضور دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته نظرسنجی بین عده‌ای از مردم و به ویژه زوج‌های جوان در عقد گیلان که شهروندان رشت به نمایندگی از مردم استان در این نظر سنجی شرکت کرده بودند از بین شرکت‌ها و اصناف مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد شرکت سبک برتر انتخاب شد.

وی برگزاری این همایش را حاصل تلاش یاشار توکلی مدیر شعبه رشت، مدیر عامل مجموعه دانیالی مدیر هماهنگی و برگزاری حامد عبداللهی و پرسنل سبک برتر اعلام کرد و افزود: خانواده زندگی زیبا پدیده قرن 21 ایران بوده و هدیه سبک برتر به ملت ایران است که این خانواده تنها متعلق به شخص خاصی نیست بلکه به تمام ملت ایران و جوانان تعلق دارد.

مدیر برگزارکننده همایش زندگی زیبا در رشت برگزاری چنین همایش‌ها را برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان موثر دانست و بیان کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری این همایش‌ها در کشور جوانان را به ازدواج آسان ترغیب کنیم و برگزاری موفق این همایش که با استقبال جوانان در عقد بسیاری مواجه شده است حاصل تلاش شبانه‌روزی خانواده زندگی زیباست.

فلاح از تمام گیلانیان، سرپرست شهرداری رشت مسئولان استانی و قهرمانان ورزشی و اصحاب رسانه استان به دلیل حضور در همایش مذکور قدردانی کرد.

وی مرحله بعدی برگزاری همایش زندگی زیبا را در شهر شیراز و تبریز ذکر کرد و یادآور شد: در بهار 93 خانواده زندگی زیبا در برج میلاد جشن کشوری شدنش را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول