اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری جشن میلاد کوثر در سالروز ولادت حضرت‌الزهرا(س)

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: جشن میلاد کوثر در سالروز ولادت حضرت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

برگزاری جشن میلاد کوثر در سالروز ولادت حضرت‌الزهرا(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان شهلا شیخ‌علیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بسیج خواهران ناحیه همدان به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی، ویژه برنامه‌های جشن میلاد کوثر و برنامه‌های هفته زن را در راستای تبیین ابعاد و شخصیت همه جانبه زندگی حضرت زهرا(س) با بیش از 350 برنامه در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برنامه‌های شاد و متنوع در شهرستان همدان در دستور کار خود دارد.

وی افزود: جشن میلاد کوثر مورخ 24 اردیبهشت‌ماه رأس ساعت 8 صبح در سالن ورزشی ابن‌سینا طی فراخوانی برگزار می‌شود و ما از ظرفیت پذیرایی 6 هزار نفر در این مراسم برخوردار هستیم.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقش بانوان بسیجی در قالب حفظ بنیان خانواده، ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگو گرفتن از زندگی حضرت‌الزهرا(س) امری است که می‌تواند در جهات مختلف در فرهنگ عمومی جامعه تأثیرگذار باشد.

وی اهداف برنامه‌های اجرایی در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تکریم و بزرگداشت شخصیت حضرت‌ زهرا(س) و تجلیل از مقام زن و مادر مبتنی بر سیره عملی این حضرت و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تحقق اهداف و آرمان‌های حضرت امام خمینی‌(ره) و ارزش نهادن به مقام والای زن عنوان کرد.

شیخ‌علیان برنامه‌های شاخص هفته زن و گرامیداشت مقام مادر برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، مسابقه بزرگ نقاشی مهدهای قرآنی و مهدکودک‌های شهرستان همدان، برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن ورزشی ابن‌سینا، بررسی سیمای حضرت زهرا(س) و ولایت‌مداری حضرت در حلقه‌های صالحین و نشست تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره زنان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر در شهر جورقان، تهیه و نصب بنر با موضوع عفاف و حجاب، مشاوره آیین همسرداری، برگزاری جشن میلاد یاس آسمانی، ویزیت رایگان و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور حلقه‌های صالحین در خصوص عفاف و حجاب نیز از برنامه‌های شاخص هفته زن محسوب می‌شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در پایان گفت: همچنین برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش مادران آفتاب، دیدار از مادران سالمند در خانه سالمندان یاس سفید، برگزاری مشاوره پزشکی، برگزاری جشنواره غذا، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب در امامزاده عبدالله و برگزاری جشن میلاد نور از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته گرامیداشت زن و مقام مادر است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول