اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن

جشن میلاد کوثر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان برگزار شد.

جشن میلاد کوثر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز یکشنبه و به مناسبت هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور دانش‌آموزان دبیرستانی و طلاب خواهر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان برگزار شد.

جشن و سرور میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) با گردهمایی باشکوه دانش‌آموزان دبیرستان‌های پروین اعتصامی، شاهد تویسرکان و الزهرا (س) شهر سرکان و طلاب خواهر با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان و مسئولان مربوطه در حوزه علمیه کوثر خواهران شهرستان تویسرکان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در آغاز مراسم با طرح سؤالاتی در خصوص القاب دخت پیامبر (ص) با مشارکت مدیران مدارس شهرستان و دانش‌آموزان در بحث دوجانبه در این خصوص از پاسخ‌های درست با اهدای بن کتاب تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان در ادامه مراسم در جمع دانش‌آموزان و طلاب با اشاره به اینکه نسل حضرت رسول (ص) از حضرت زهرا (س) است، اظهار داشت: برای زنان ما بسی افتخار است که نسل ائمه اطهار (ع) از بانوی بزرگی چون حضرت زهرا (س) است.

وی میلاد حضرت فاطمه (س) در عصر جاهلیت را مایه خرسندی و ارتقای جایگاه زن در دنیا عنوان کرد و افزود: تولد حضرت فاطمه (س) امید دشمنان اسلام را در دسترسی به اهداف شومشان به ناامیدی مبدل کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان نگاه مدبرانه به محورهای کلیدی زندگی مرضیه زهرا (س) و اشاعه آنها در بطن خانواده راهکاری راهبر برای پویایی اجتماع خواند و تأکید کرد: الگوپذیری از حضرت زهرا (س) بهترین شیوه برای موفقیت یک زن در عرصه‌های متفاوت است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه یکی از آیتم‌هایی که دختران باید در انتخاب آن دقت کنند دوست‌یابی است، بیان داشت: داشتن دوست خوب به عنوان یک ضرورت برای انسان مفید و ارزشمند است به همین دلیل باید در انتخاب دوست دقت کرد چراکه دوست در پیشرفت انسان نقشی مهم را ایفا می‌کند.

فاضلیان تأکید کرد: دختران باید نسبت به صیانت از شخصیت خود در برابر مردان هوشیار و آگاهانه برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که وجود یک دختر را آسیب می‌رساند ارتباط با جنس مخالف است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده بیشترین درصد طلاق‌های صورت گرفته در جامعه به دوستی‌های خیابانی اختصاص دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگ دوستی با جنس مخالف مختص جامعه غرب است، اذعان کرد: اینگونه ارتباط علاوه بر اینکه منجر به تحقیر شخصیت زن می‌شود زمینه بسیاری از ناهنجاری‌ها با انجام این امر نامعقول هم برای خود فرد و هم اجتماع مهیا می‌کند.

در پایان با مداحی حجت‌الاسلام فاضلیان آیین جشن و سرور بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) با همخوانی دانش‌آموزان در سالن حوزه علمیه کوثر تویسرکان برگزار شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول