اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد دخت نبی‌اکرم (ص)

امور بانوان فرمانداری بویراحمد جشن میلاد "ام‌ابیها" برپا کرد

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد جشن میلاد آن حضرت را برپا کرد.

امور بانوان فرمانداری بویراحمد جشن میلاد "ام‌ابیها" برپا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه مرضیه (س) مراسم جشنی به همت روابط عمومی و امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد با همکاری اداره ارشاد و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در محل ساختمان شماره دو استانداری برگزار شد.

در این آیین که با جشن و سرور و مولودی‌خوانی و سایر برنامه‌های معنوی همراه بود، فرماندار بویراحمد با تبریک سالروز ولادت آن حضرت اظهار کرد: بی‌شک حضرت فاطمه برگزیده همه قرون و دوره‌های تاریخ خواهد بود.

محمد الفونه ابراز داشت: فاطمه کسی بود که پیامبر او را پاره تن خود خطاب می‌کرد و این نشان‌دهنده عمق ارادت و محبت پیامبر بزرگ اسلام به این الگوی جاودانه زنان تاریخ بود.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) نه تنها الگوی همه زنان عالم بلکه الگویی تمام عیار برای همه انسان‌ها به شمار می‌رود که درس از خود گذشتگی و ایثار و تربیت انسان‌های صالح را به درستی و در عمل به تصویر کشید.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر صفات عالیه بی‌بی دو عالم اظهار کرد: حضرت فاطمه قهرمان جاوید و بزرگ تاریخ بشریت و اسوه پایداری و ثابت قدمی و یار و یاور پدر بزرگوار خویش بود.

مرتضی رهنما ابراز داشت: در عصر کنونی زن می‌تواند با پیروی از سنت آن حضرت مقام خود را ارتقا بخشد.

این مسئول عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: پیروی از سنت آن حضرت بهترین راه حل برای پشت سر گذاشتن مشکلات و اقناع اذهان و روشن‌کننده چشم‌ها و اطمینان بخشیدن به دل‌ها خواهد بود.

در پایان این مراسم از سوی فرماندار بویراحمد به تعداد چهار نفر از بانوان کارمند نمونه شهرستان بویراحمد با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول