اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور:

وظیفه بسیج اساتید افزایش بصیرت‌ در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور گفت: وظیفه بسیج اساتید در بصیرت‌افزایی جامعه، بعد از فتنه 88 و هجمه‌های دشمن علیه نظام و ارزش‌ها سنگین‌تر شده است.

وظیفه بسیج اساتید افزایش بصیرت‌ در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مرتضی چرمگی عمرانی صبح امروز در چهل و سومین جلسه بسیج اساتید در ساختمان اداری این شهرستان، اظهار داشت: برپایی جلسات صالحین در بسیج دانشجویان و اساتید بر بصیرت‌افزایی در محیط دانشگاه کمک می‌کند و باید به این جلسات توجه جدی کرد.
وی از برگزاری کلاس‌های طرح صالحین در بسیج دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه از این کلاس‌ها استقبال گسترده‌ای داشته‌‌‌اند.
در ادامه امام جمعه موقت نیشابور گفت: بسیج اساتید باید با بصیرت‌دهی به دانشجویان در برابر هجمه‌ها دشمن ایستادگی کند.
حجت‌الاسلام کاظم رجایی با بیان اینکه در فضای جنگ نرم وظیفه بسیج اساتید بسیار سنگین است، تأکید کرد: باید استادان دانشگاه به‌عنوان افسران جنگ نرم عمارگونه در کلاس‌های درس حاضر شوند.
وی اظهار داشت: دشمن، فضای حق و باطل در کشور را غبارآلود و بیشترین هجمه خود را علیه ولایت‌فقیه وارد کرده ‌است.
رجایی خاطرنشان کرد: مردم عوام وظیفه خود را در صحنه‌های مختلف نظام به نحو احسن انجام داده‌اند و امروز باید غبارهای فضای کشور توسط بسیج اساتید دانشگاه برطرف شود.
مسئول ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اضافه کرد: دشمن برنامه‌های جدی برای منحرف کردن جوانان کشور دارد و باید همه مراقب تهدیدات دشمن باشیم.
رجایی با اشاره به حملات دشمن علیه کشور گفت: دشمن هر چند با این حملات بتواند برای انقلاب اسلامی زحمت ایجاد کند ولی هرگز نمی‌تواند آسیبی به کشور وارد کند.
وی تصریح کرد: مسئولان باید با حل مشکلات و راه‌اندازی کار مردم قدردان مردم کشور باشند.
رجایی شخصیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهدا را بهترین الگو در جامعه عنوان و تأکید کرد: کشور مدیون خون شهداست و با حاکمیت پیدا کردن تفکر شهدا در کشور هیچ قدرتی نمی‌تواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول