اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان:

بسیج اساتید در تحکیم انقلاب اسلامی نقش‏آفرینی می‏کند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: بسیج اساتید باید با تربیت صحیح نسل جوان و تزریق فرهنگ اسلام ناب و تفکر بسیجی در تداوم و تحکیم انقلاب اسلامی نقش‏آفرینی کند.

بسیج اساتید در تحکیم انقلاب اسلامی نقش‏آفرینی می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عسگر مجیدی‌ در جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان سمنان که با حضور مسئولان کانون‏ها و حلقه‏های صالحین بسیج اساتید در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد ‌واحد دامغان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج اساتید دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی یکی از فرهیخته‏ترین نهادهای علمی و فرهنگی کشور است.
وی افزود: اساتید بسیجی ضمن برخورداری از تخصص و توانمندی، با استفاده از ایمان و تعهد باید نقش موثری در ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی داشته باشد.
مجیدی عنوان کرد: بسیج اساتید، تفکر بسیجی را با توسعه در بین کادر علمی دانشگاه‏ها ترویج می‏دهد و سرریز آن را در دانشجویان که نسل جوان و مدیران آینده کشور هستند، هدایت می‏کند.
مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان تصریح کرد: بسیج اساتید باید با تربیت صحیح نسل جوان و تزریق فرهنگ اسلام ناب و تفکر بسیجی در تداوم و تحکیم انقلاب اسلامی نقش‏آفرینی کند.
وی در ادامه افزود: در این نشست، مسئولان حلقه‏های صالحین کانون‏های بسیج اساتید در خصوص شکل‏دهی و شکل‏گیری حلقه‏های صالحین که از برنامه‏های راهبردی بسیج است، گزارش می‏دهند و در ارتباط با نقاط ضعف و قوت حلقه‏ها بحث و بررسی می‏شود.
مجیدی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا با توجه به حلقه‏های مرکب دانشجویان و اساتید، همکاری لازم با بسیج دانشجویی دانشگاه‏ها به عمل آید و از اساتید دارای شرایط لازم هم در بسیج دانشجویی و هم در بسیج محلات و سایر اقشار در صورت نیاز و اعلام نیازمندی توسط کانون‏ها دعوت شود.
مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان بیان کرد: به همت سازمان بسیج اساتید و به منظور حفظ انسجام و آمادگی دفاعی اساتید بسیجی استان سمنان، یک دوره میدان تیر و آشنایی با سلاح برای اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سمنان اجرا شد.
وی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی به محمدمهدی پیران‏عقل، نیما صالحیان و مجید جندقیان که عناوین اول تا سوم را کسب کرده بودند، هدایایی تقدیم شد.
انتهای‌پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول