اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید استان مازندران:

متقاضی عضویت در بسیج اساتید در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران گفت: با توجه به برنامه‌های راهبردی بسیج اساتید متقاضی برای ثبت‌نام در بسیج اساتید زیاد است که پرونده متقاضیان در مازندران در حال بررسی است.

متقاضی عضویت در بسیج اساتید در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید نورزاد نبوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) در ساری با اشاره به بخشی از زندگینامه شهید چمران اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری از بسیج اساتید این است که دانشجو مثل شهید چمران تربیت کنند.

وی با اشاره به تاریخ 31 خرداد ماه روز بسیج اساتید در کشور تصریح کرد: همایش استانی بسیج اساتید مازندران در دانشگاه آزاد آمل برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران با تشریح برنامه هفته بسیج اساتید در مازندران خاطرنشان کرد: بسیج اساتید در مازندران داری یک‌هزار و 600 عضو است که با توجه به برنامه‌های راهبردی بسیج اساتید در مازندران متقاضی برای ثبت‌نام در بسیج اساتید مازندران زیاد است که پرونده متقاضیان در حال بررسی است.

این مسئول مهم‌ترین برنامه‌های بسیج اساتید مازندران را تحقق منویات مقام معظم رهبری در مازندران عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی برای اشاعه فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها نیز در برنامه‌کاری این سازمان قرار دارد.

نبوی دیگر برنامه‌های بسیج اساتید در کشور را برقراری ارتباط مناسب حوزه و دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه در سطح استان مازندران به صورت ویژه درحال پیگیری است و برنامه‌ریزی مناسب برای برقراری این ارتباط انجام شد.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه تحول در علوم انسانی در راستای برقرار ارتباط حوزه و دانشگاه از برنامه‌هایی بود که در سطح کلان پیگیری شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اساتید بسیجی در سطح تحقق اهداف علمی کشور به طور گسترده وارد شد، بیان داشت: نمونه بارز آن دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای از برنامه‌هایی بود که در بسیج اساتید کشور پیگیری شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان مازندران درباره برنامه‌های علمی بسیج اساتید در مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار انجمن علمی در سطح دانشگاه‌های مازندران فعال هستند که به صورت کلان برنامه‌ ملی و استانی را پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: انجمن علمی نانوتکنولوژی، انجمن کشاورزی برنج، انجمن اکولوژی دریای خزر و انجمن علمی انرژی در مازندران شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مازندران با بیان اینکه بسیج اساتید مازندران برای احصای مشکلات در مازندران برنامه و طرح‌های متفاوتی ارائه کرد، افزود: برای رفع برخی مشکلات استان برنامه‌ها و طرح‌هایی ارائه دادیم، ولی از طرح‌های پژوهشی بسیار پررنگ استفاده نشد.

این مسئول اذعان داشت: نشست‌هایی نیز با استاندار مازندران داشتیم و آمادگی بسیج اساتید استان مازندران برای رفع مشکلات اساسی در مازندران را اعلام کردیم.

نبوی در پایان متذکر شد: بسیج اساتید مازندران در بسیاری از کارگروه‌های استانداری مازندران به طور غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول