اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

هیئت علمی دانشگاه پیام نور دیر با اساتید بومی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: هیئت علمی دانشگاه پیام نور دیر با استفاده از استادان بومی تشکیل می‌شود.

هیئت علمی دانشگاه پیام نور دیر با اساتید بومی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مهرداد احمدی صبح امروز در نشست با فرماندار و مدیران شهرستان دیر با اشاره به تدریس استادان دیری در مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور افزود: توجه به بحث عمرانی از اهداف و برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه است و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت اول است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با تشکر از نگاه ویژه فرماندار و مردم شهرستان دیر به آموزش عالی گفت: با حضور معاون پیام نور کشور و بازدید از زمین در نظر گرفته شده توسط فرمانداری شهرستان، به زودی کلنگ ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور دیر به زمین زده می‌شود.

فرماندار دیر نیز در این نشست گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهرستان توجه ویژه‌ای به راه‌اندازی مراکز عملی شده به طوری که هم‌اینک دو مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان دیر فعال است.

علی بحرانی گفت: در راستای توسعه مراکز آموزش عالی در آینده نزدیک نیز دانشگاه علمی کاربردی این شهر نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بحرانی با اعلام اینکه از بدو ورودش به شهرستان دیر با دیدگاه فرهنگی وارد این شهرستان شده گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان باید بتواند از ظرفیت‌های بالای فرهنگی و نیروی انسانی این شهرستان به نحو احسن استفاده کند.

فرماندار دیر با گلایه از تاخیر در ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور این شهر افزود: ما کمک‌های لازم را برای ساخت این دانشگاه انجام داده‌ایم و انتظار داریم مدیریت پیام نور استان در ساخت ساختمان این دانشگاه همکاری و مشارکت فعال‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول