اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

شورای اساتید قرآنی استان قزوین راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش قرآن با همکاری اساتید مشهور استانی اقدام به راه‌اندازی شورای اساتید قرآن استان قزوین کردیم.

شورای اساتید قرآنی استان قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها اظهارکرد: در جلسه‌ای که با جمعی از اساتید و مربیان آموزش قرآنی استان قزوین برگزار شد حاضران به بیان مسائل مشکلات و موارد مهم در این خصوص پرداخته و تشکیل این شورا را به عنوان یک راهکار مهم مطرح کردند و در ادامه نیز با بیان مسائل مربوطه و ضروری، به تدوین یک چشم‌انداز روشن در این حیطه تخصصی برای عملکرد این شورا پرداختند.

وی در ادامه افزود: در خاتمه جلسه نیز با رأی‌گیری حضار، جواد قلی‌پور و مجید وفاپور به ترتیب به عنوان رئیس و نایب‌رئیس شورای عالی قرائت قرآن این استان انتخاب شدند.

شفیعی‌ها تصریح کرد: هدف تشکیل این جلسه شرکت اساتید قرآنی در همایش 18 و 19 خرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس و به منظور تشکیل NGO مجمع اساتید، جلسات تخصصی، قرائت قرآن کشور است که در راستای تصویب اساس‌نامه، انتخاب هیئت‌امنا و رأی‌گیری برای تعیین هیئت‌مدیره از بین کاندیداهای هیئت‌امنا انجام شد.

وی در ادامه ابراز امیداوری کرد که در آینده نزدیک همگام با این حرکت اساتید رشته‌های دیگر قرآنی نظیر حفاظ و هنرمندان نیز صاحب چنین تشکلی شوند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول