اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران خبر داد

تشکیل 4 انجمن علمی بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران از تشکیل چهار انجمن علمی بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران خبر داد و ولایت‌پذیری را مهم‌ترین شاخصه بسیج عنوان کرد.

تشکیل 4 انجمن علمی بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید نورزاد نبوی ظهر امروز در نخستین گردهمایی بسیج اساتید دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی مازندران به میزبانی مرکز علمی کاربردی ساخای آمل با اشاره به اینکه بسیج دارای کارکردهای گوناگونی است، اظهار داشت: اگر چه نخستین کارکرد بسیج نظامی بود، اما پس از پایان فاز نظامی مانند دیگر قشرهای کشور این نیرو وارد عرصه‌های سازندگی شد.
وی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‌های سازندگی و اجتماعی به دلیل این است که بسیج تفکر و ایدئولوژی دارد، افزود: کارکرد اجتماعی و فرهنگی بسیج امروز بیش از سایر فعالیت‌های این نیرو اهمیت دارد.
نبوی با اعلام اینکه هر چه از عمر نظام می‌گذرد کارکرد فرهنگی بسیج بیشتر به چشم می‌آید، یادآور شد: بسیج امروز پایش را فراتر گذاشته و با رصد تحولات خارج از کشور به تحلیل آنها می‌پردازد.
این مسئول با اشاره به اینکه اگر چه فاز نظامی بسیج به اتمام رسیده، اما بسیج هنوز در جنگ است، بیان داشت: امروز جنگ بسیج، جنگی نرمی است که دشمن به ما تحمیل کرده است.
مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر اینکه امروز دشمن جنگی را آغاز کرده که رهبر معظم انقلاب 10 سال پیش به آن هشدار داده بود، گفت: جنگ نرم اندیشه‌ها و تفکرات ایرانی و اسلامی را نشانه گرفته و به راحتی به خانه‌های ما نفوذ کرده است.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین فعالیت بسیج اساتید حضور در حلقه‌ها و برنامه‌های علمی است، تصریح کرد: علمی که بسیج به دنبال آن است در کار گروهی و احترام گذاشتن به یکدیگر میسر می‌شود.
نبوی با بیان اینکه تشکیل حلقه‌های علمی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج اساتید است، اذعان داشت: در این راستا انجمن‌های علمی بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران شکل گرفته است.
این مسئول از تشکیل چهار انجمن علمی بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران خبر داد و اذعان داشت: این انجمن‌ها در مازندران تشکیل و ابلاغ شده و امیدواریم انجمن علمی بسیج اساتید دانشگاه‌های علمی کاربردی نیز سهمی از این انجمن‌ها داشته باشند.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول