اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج اساتید استان قم خبر داد:

عضویت بیش از 700 استاد دانشگاه در بسیج اساتید‌

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج اساتید استان قم از عضویت 720 نفر از اساتید دانشگاه‌های قم در سازمان بسیج اساتید خبر داد.

عضویت بیش از 700  استاد دانشگاه در بسیج اساتید‌
حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید کشور از ابتدای تاسیس تاکنون توانسته است بیش از 20 هزار استاد دانشگاه را به عضویت خود در آورد.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید استان قم‌ افزود: سازمان بسیج اساتید قم توانسته است با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در بین اساتید دانشگاه، 720 نفر از اساتید دانشگاه‌های قم را به عضویت خود در آورد این در حالی است که مجموع اساتید دانشگاه‌های استان قم در حدود 2 هزار نفر است.
جانشین بسیج اساتید استان قم با بیان اینکه اساتید دانشگاه گروه مرجع جامعه شناخته می‌شوند، گفت: در کنار اساتید حوزه، اساتید دانشگاه جز شاخص‌ترین اقشار جامعه هستند که با فعالیت‌های خود در محیط‌های آموزشی، تاثیر بسیاری بر روی دانش‌آموختگان خود می‌گذارند.
وی در ادامه اعلام کرد: با توجه به تاثیرگذاری این قشر بر روی افراد جامعه و تبعیت نسل جوان از اساتید دانشگاه و حوزه، می‌توان قدم‌های بلندی را در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام برداشت و به پویایی و شکوفایی نظام کمک‌های شایانی کرد.
‌علیزاده با اشاره به سیاست‌های اتخاذی سازمان بسیج اساتید استان در رابطه با سال جهاد اقتصادی و موضوع بصیرت افزود: رویکرد جدید سازمان بسیج اساتید استان قم در سال 90، ایجاد بسترهای کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده بیشتر از امکانات سازمان بسیج اساتید و ظرفیت موجود در اساتید دانشگاه است.
وی با اشاره به بسترهای موجود برای فعالیت‌های فرهنگی اساتید دانشگاه بیان کرد: تمام پیشنهادها و امکانات در حد سخن است، ما باید بیش از آنچه در برنامه‌ها آمده است، فعالیت و کوشش کنیم.
جانشین بسیج اساتید استان قم با بیان اینکه پیشرفت تنها در چارچوب تفکر بسیجی میسر است، اظهار داشت: معرفت‌ و بصیرت‌افزایی از جمله راهکارهایی است که توانایی فعالیت دقیق‌تر در مسیر تفکر بسیج و بسیجی را ممکن می‌سازد.
وی در ادامه فعالیت‌هایی از جمله تشکیل انجمن‌های علمی که بستر مسائل فرهنگی و علمی است، تشکیل حلقه‌های معرفتی بین دانشجویان و اساتید دانشگاه برای بررسی و تحقیق در مورد موضوعات مختلف اجتماعی و برپایی طرح صالحین بسیج اساتید استان قم را از برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج اساتید استان قم دانست.
‌علیزاده برپایی اردوهای سیاحتی زیارتی به‌ویژه طرح راهیان نور که به ‌صورت خانوادگی برای اساتید بسیجی استان برگزار می‌شود را از جمله دیگر فعالیت‌های این سازمان معرفی کرد و گفت: در این سفرها، اساتید دانشگاه از نکاتی همچون معنویت و اخلاص بهره‌مند می‌شوند این در حالی است که اگر شور و اخلاص جبهه‌ها در بین اساتید و دیگر اقشار جامعه وجود داشته باشد، به راحتی می‌توان نقشه‌های دشمن را نابود کرد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول