اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اساتید بسیجی تاثیرگذارترین اقشار در تحقق فرامین رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اساتید بسیجی تاثیرگذارترین اقشار در تحقق فرامین مقام معظم رهبری هستند.

اساتید بسیجی تاثیرگذارترین اقشار در تحقق فرامین رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در جمع اساتید بسیجی شرکت‌کننده در طرح حلقه‌های علمی و بصیرتی بسیج اساتید اظهار داشت: اساتید بسیجی به واسطه تاثیری که در بین دانشجویان دارند، می‌توانند با تبیین دقیق فرامین مقام معظم رهبری و آشناسازی دانشجویان با ابعاد مختلف فرمایشات ایشان بستر لازم را برای تحقق فرامین رهبری فراهم سازند.

وی تصریح کرد: اساتید بسیجی همچنین در آگاه‌سازی جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: امروز اساتید بسیجی سنگربان مرزهای علم و اندیشه هستند و با انتقال دانش خود به دانشجویان موجب رشد علمی کشور شده‌اند.

ابوحمزه با اشاره به اجرای طرح حلقه‌های علمی و بصیرتی گفت: اجرای طرح حلقه‌های علمی موجب معرفی و تربیت، بصیرت و اطاعت اساتید بسیجی است که باید همچون حلقه‌های صالحین از کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: برنامه اصلی سازمان بسیج اساتید تبیین و فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

محمد فراهانی با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید در راستای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در طول سال به مرحله اجرا می‌گذارد افزود: این سازمان با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها لحظه‌ای در امر تحقق‌بخشی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب از تلاش و کوشش فروگذار نیست.

وی با اشاره به نامگذاری 31 خرداد به نام روز بسیج اساتید گفت: تقدیر از اساتید نمونه بسیجی دانشگاه‌های استان از مهمترین برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول