اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

طرح‌های معرفت باورهای دینی اساتید را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تقویت باورهای دینی اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را از جمله دستاوردهای طرح‌های معرفت دانست.

طرح‌های معرفت باورهای دینی اساتید را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری طرح معرفت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، شمس‌الدین حجازی در مراسم افتتاحیه این طرح که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: در این دوران سخت که دشمن با تمام وجود به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخته، وظیفه اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم بسیار دشوار است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده است تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانست حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرده و یک حکومت کاملاً اسلامی را در ایران حاکم کند و این سیلی محکمی بود برای دنیای استکبار که منافع خود را در ایران از دست رفته می‌دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه شیطان هیچ‌گاه از فریب انسان‌ها دست بر نخواهد داشت خاطر نشان کرد: امروز دشمن با تمام قدرت در راه القای شبهات اعتقادی در نسل جوان وارد شده و در این راه هزینه‌های زیادی کرده است.

وی گفت: یکی از کارهای مثبتی که در وزارت بهداشت از سال 85 آغاز شده، برگزاری طرح‌های معرفت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور است که به تعمیق بخشیدن به باورهای دینی اساتید کمک شایانی می‌کند.

حجازی افزود: مفتخریم که در قم میزبان دهمین دوره این طرح باشیم و با توجه به ظرفیت‌های مذهبی شهر قم این طرح از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت نیز در این مراسم با بیان اینکه تاکنون 9 دوره طرح معرفت در کشور برگزار شده است اظهار کرد: این طرح از سال 85 توسط وزارت بهداشت برای اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شده است.

اسدی ادامه داد: تاکنون بیش از هزار نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از این طرح بهره برده‌اند و همچنین 2 هزار و 800 نفر از اعضای خانواده اساتید نیز در طرح‌های معرفت شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت دوره طرح معرفت به صورت کشوری و دو دوره نیز برای دانشگاه‌های شمال شرق کشور در مشهد برگزار شده است گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای مذهبی و معنوی شهر مقدس قم تصمیم گرفته شد تا دوره‌های دهم و یازدهم طرح معرفت در شهر قم برگزار شود.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول