اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان خبر داد

برگزاری طرح ضیافت اندیشه برای اساتید دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان گفت: طرح ضیافت اندیشه برای اعضای هیئت علمی برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه برای اساتید دانشگاه زنجان

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ستاد برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان مطابق سال گذشته اقدام به برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید ویژه اعضای هیئت علمی کرده است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی برای حضور در این طرح از تاریخ 16خرداد ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: با توجه محدودیت پذیرش، اولویت با اساتیدی است که زودتر اقدام به نام‌نویسی کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به آغاز این طرح از سی و یکم تیرماه سال جاری افزود: این طرح همزمان با اول ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا نهم مردادماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اساتید علاقه‌مند می‌توانند با پرداخت 20 میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده در این طرح شرکت کنند.

طاهری ادامه داد: این مبلغ برای افراد دو تا پنج سال نیم بهاء محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه فقط بخشی از هزینه‌های اقامتی از اساتید شرکت‌کننده در این طرح دریافت می‌‌شود، افزود: ایاب و ذهاب به مشهد مقدس بر عهده شرکت‌کنندگان است.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان افزود: اساتید علاقه‌مند می‌توانند ابتدا فرم نام‌نویسی را دریافت کرده و پس از تکمیل به پست الکترونیکی farhangi@znu.ac.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اساتید از این طرح معنوی و فرهنگی استقبال بسیار خوبی داشته‌ و در این طرح شرکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان ابراز داشت: ضروری است اساتید دانشگاه نسبت به مبانی دینی اطلاع کافی داشته و دانشجویان را در این مسیر راهنمایی کنند.

وی با بیان اینکه این طرح در موضوعات مختلف برگزار می‌شود، افزود: برگزاری حلقه‌های معرفتی و کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از برنامه‌های این طرح است.

طاهری یادآور شد: این طرح به مدت 10 روز برگزار و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره‌های طرح ضیافت اندیشه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ضیافت اندیشه اساتید حرکت مستمر در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود که به منظور ارتقای علمی و معنوی اساتید برای معرفت‌افزایی بیشتر در بین این قشر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول