اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه مازندران خبر داد:

تشکیل دفتر بسیج اساتید در دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از تشکیل دفتر بسیج اساتید استان با بودجه یک میلیارد تومانی و پروژه یک ساله در دانشگاه مازندران خبر داد.

تشکیل دفتر بسیج اساتید در دانشگاه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در مراسمی که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد ناصر فلاحتی به مدت دو سال به عنوان مسئول جدید بسیج کارکنان این دانشگاه معرفی و از خدمات سید‌علی‌اصغر حسینی مسئول سابق بسیج کارکنان دانشگاه مازندران در طول مدت خدمت وی قدردانی شد.
 
*25 درصد هیئت علمی عضو بسیج اساتید هستند
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با بیان اینکه بیش از 3 هزار دانشجوی دانشگاه مازندران عضو بسیج دانشجویی هستند، اظهار داشت: 25 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران نیز عضو بسیج اساتید هستند که مشارکت بسیار خوبی در برنامه‌های دانشگاه بر عهده دارند.
مرتضی علویان افزود: بسیج اساتید استان مازندران نیز دارای بیش از 2 هزار عضو و 30 کانون است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از تشکیل دفتر بسیج اساتید استان با بودجه یک میلیارد تومانی و پروژه یک ساله در دانشگاه مازندران خبر داد و افزود: نقش فعالیت‌های انقلابی، فرهنگی و ارزشی با محوریت بسیج در حال وقوع است.
 
* بسیج توانست نظام را بیمه کند
جهانبخش رئوف معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه مازندران نیز درباره نقش بسیج در دفاع از کیان انقلاب اسلامی گفت: بسیج چه در دوران 8 سال دفاع مقدس، چه در جریان انحرافی و در جنگ نرم توانست نظام را بیمه کند و بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی باید با هم هماهنگ، همدل و متحد شوند و به صورت منسجم پیش بروند.
 
*کارنامه موفق بسیج
سید علی اکبر حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید تندگویان شهرستان بابلسر نیز در این مراسم گفت:  بسیج اداری در دانشگاه‌ها همانند دیگر بسیجیان پس از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کرده است.
 
* توجه به مسائل فرهنگی
رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی دانشگاه مازندران نیز به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی به اندازه‌ای است که در آیین‌نامه جدید ارتقا، همانند سایر فعالیت‌ها دارای امتیاز وتویی خواهند بود.
 
* دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ماست
مسئول جدید بسیج کارکنان دانشگاه مازندران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور دلاورمردی‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های کسانی است که تفسیرگر واقعی معنای ژرف ایثارند و ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون آنان هستند.
 ناصر فلاحتی ادامه داد:‌ دلیرمردانی که با آفرینش  حماسه‌های جاویدان تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش کردند، برای ایران و ایرانی، غرور و بالندگی به ارمغان آوردند.
فلاحتی با اذعان به اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ماست، تصریح کرد: لازم است تا با گرامیداشت آن روزها ، نسل جوانمان را با درس‌های رزمندگان جبهه مبارزه علیه دشمن آشنا کنیم. 
 
*کادر جدید بسیج کارکنان
به گزارش فارس، در این نشست ناصر فلاحتی به عنوان مسئول پایگاه شهید کاووسی دانشگاه مازندران، حبیب‌الله غفاری مسئول فرهنگی، مریم ابراهیم‌زاده مسئول نیروی انسانی خواهران، صمد شیرعلی‌نژاد مسئول نیروی انسانی برادران، ابوذر خرسندی مسئول عملیات، محمدرضا حسن‌پور مسئول تربیت‌بدنی، خضرالله الهی مسئول آماد و پشتیبانی، سیدحسن اسماعیل‌زاده مسئول آموزش و تعالی و عبدالمجید رحیمیان به عنوان مسئول آمار و برنامه‌ریزی منصوب شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول