اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای بیانگر اقتدار اطلاعاتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: دستگیری این عده قطعا نشانه و بیانگر اقتدار و صلابت دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است.

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای بیانگر اقتدار اطلاعاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با قدرت و عظمت والای خود در برابر مستکبران و زورگویان عالم ایستادگی کرده است، اظهار کرد: دستگیری مقتدرانه عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه‌ای ارزنده و بزرگ از صلابت و توانمندی دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا افزود: استکبار با خود می‌پندارد که با اینگونه تحرکات کوچک و ترور نخبگان جوان هسته‌ای و پژوهشی کشورمان می‌تواند مانعی در برابر راه ملت ایجاد کند، اما اراده و عزم راسخ ملت فراتر از تصور و عقل تمام مستکبران عالم است.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق کامل و همه‌جانبه سخنان و فرامین مقام معظم رهبری در جامعه تصریح کرد: امروز هر یک از ما به عنوان یک مسلمان با ایمان واجب است که با دقت‌نظر و تلاش حداکثری خویش در راستای اعتلا بخشی به آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و دشمنان و معاندان را ذلیل کنیم.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به نقش کشاورزی در استقلال و پیشرفت غذایی در کشور بیان کرد: بسیاری از تولیدات و محصولاتی که هم‌اکنون در کشور از آنها استفاده می‌کنیم، از برکات کشاورزی بوده و تلاش در زمینه خودکفایی در این عرصه باید در محور برنامه‌های جهاد کشاورزی قرار گیرد.

زرینه با بیان اینکه در حال حاضر کشور نیازمند یک همت و اراده بسیار بلند برای جهش در عرصه‌های مختلف صنعتی و عمرانی است، عنوان کرد: باید با تعامل و اتحاد در کارها سبب شویم که انقلاب اسلامی روز به روز در جهان متجلی‌تر شده و اقتدار آن افزایش پیدا کند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان در راستای نهادینه‌سازی امر کاشت و برداشت محصولات مختلف کشاورزی اضافه کرد: امیدواریم که خدمات فعالان در این بخش و به ویژه کشاورزان توانمند و با ظرفیت بویین‌زهرایی بتواند نقش محوری را در عرصه تولیدات کشاورزی بر عهده گرفته و ایفا کند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد: قطعا همت، اراده و عزم راسخ مسئولان دستگاه‌ قضایی برای برخورد با ناهنجاری‌ها و پدیده‌های شوم دیگر قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول