اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

ایران به دنبال حقوق حقه خود در انرژی هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: ایران اسلامی به دنبال حقوق حقه خود در انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است و غرب در این باره تنها توهم‌پردازی می‌کند.

ایران به دنبال حقوق حقه خود در انرژی هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: غرب در مسئله انرژی هسته‌ای ایران تنها در راستای دروغ‌پردازی و توهم‌پردازی است و به این دلیل باید کوشید تا در فضایی سالم گفت‌وگوها بار دیگر از سر گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب نبوده است، گفت: ایران اسلامی همیشه در راستای پیشرفت علمی و ایجاد صلح و آرامش در جهان گام برداشته است و در این باره نیز کارنامه‌ای روشن دارد ولی غرب در این باره همیشه دستانش تهی از صداقت بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار رهنمود‌هایی به نمایندگان مجلس داده است که باید در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها تلاش کرد و دستور کار مجلس را بر این اساس تعیین کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش تنش‌ها در روابط بین مجلس و دولت کوشید، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره اهداف بسیار والایی را متصور شده‌اند که مجلسیان باید درباره اجرای این برنامه‌ها تلاش کنند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش قیمت‌ها در کشور چاره‌اندیشی شود، افزود: باید کوشید تا چاره‌ای برای مشکل گرانی پیدا کرد و در این باره باید برنامه‌ریزی و فعالیت کارشناسانه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول