اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

دستگیری تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای نصرت الهی بود

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه کازرون دستگیری تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای را نمونه‌ای از نصرت الهی عنوان کرد.

دستگیری تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای نصرت الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمود صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون ضمن تسلیت شهادت امام هفتم موسی کاظم(ع) اظهار کرد: دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، اقتدار نظام را به رخ دستگاه پیچیده اطلاعاتی استکبار کشاند.

وی گفت: الگوپذیری از سیره و زندگی امامان و اهل بیت(ع) باعث می‌شود که این کشور بر تمام مشکلات جامعه پیروز و سربلند شود.

امام جمعه موقت کازرون در ادامه سالروز تشکیل جهاد سازندگی در 27 خرداد ماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت و گفت: این نهاد سنگرساز بی‌سنگر از ابتدای تشکیل در جبهه‌های حق علیه باطل وظیفه خطیر حفاظت از جان رزمندگان اسلام را به عهده داشت و امروز نیز خدمت‌رسانی به روستائیان و محرومان جامعه در مناطق دور‌افتاده کشور را عهده‌دار هستند.

صحرایی افزود: در سال‌هایی که کشور دچار خشکسالی شده این نهاد مقدس خدمات ارزنده‌ای را با عنوان جهاد کشاورزی به روستاها و کشاورزان زحمتکش ارائه داده است.

وی گفت: فعالیت‌های خوب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون در زمینه آبیاری نوین تحت فشار و جایگزینی دانه‌های پر محصول ترتیکاله که هر دو در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده، قابل تقدیر است.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش نیز به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این سازمان از بدو تشکیل تاکنون فعالیت‌های چشمگیری از جمله اعزام مبلغ به روستاها، تشکیل گفتمان دینی، کمک به احداث خانه‌های عالم، کمک مالی به هیئت‌های مذهبی و اطلاع‌رسانی تبلیغات دینی و فعالیت‌های دیگری در عرصه گسترش تبلیغ دینی انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: شهرستان کازرون دارای 300 روستا است که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی باید برای استقرار روحانی تلاش کند.

صحرایی در ادامه از ترویج فرهنگ‌های بیگانه در برخی از خانواده‌ها انتقاد کرد و ادامه داد: اگر تحکیم در خانواده‌ها وجود نداشته باشد و فرزندان درست تربیت نشوند و نیز نسبت به فرهنگ‌های اصیل خود بیگانه باشیم، فرهنگ‌های بیگانه در کشور فراوان می‌شود.

امام جمعه موقت کازرون در پایان بسیاری از هم‌پاشیدگی‌های خانواده‌ها را به خاطر تربیت نادرست عنوان و تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) به تربیت صحیح فرزندان تأکید فراوان داشتند و می‌فرمودند به فرزندان خود عزت و کرامت ببخشید و با روشی نیک و زیبا با آن‌ها رفتار کنید تا مورد آمرزش الهی قرار گیرید.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول