اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی 52 هسته فرهنگی در تابستان امسال در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 52 هسته فرهنگی جوان ویژه جوانان و 60 بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 52 هسته فرهنگی در تابستان امسال در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت که با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و ارگان‌های مرتبط آذربایجان‌غربی در امر جوانان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی استانی و کشوری از جمله دیگر برنامه‌های این اداره‌کل برای جوانان در تابستان امسال است.

وی افزود: برای بهره‌وری بیشتر از ابزارهای ارتقای آگاهی و باورهای دینی باید برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته باشیم به‌ گونه‌ای‌ که طرح اوقات فراغت یکی از این ابزارهای مفید و سازنده است.

فخری اضافه کرد: برای برگزاری طرح‌های اوقات فراغت تلاش شده با ابتکار و خلاقیت، انگیزه‌های لازم برای حضور جوانان در کلاس‌های اوقات فراغت فراهم شود.

وی با بیان اینکه نوآوری در آموزش‌ها می‌تواند در راستای ارتقای آموزش فرزندان موثر باشد، افزود: نوآوری در آموزش سبب شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و فرزندان در برنامه‌های طرح اوقات فراغت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه زیبایی‌های زیادی در فرهنگ و هنر ما وجود دارد، گفت: باید در برنامه‌های اوقات فراغت در کنار آموزش قرآن و معارف دینی به موضوعات هنری مثل موسیقی اصیل و سنتی، مینیاتور و تذهیب و مسابقات مهیج و نشاط‌آور اهتمام کرد.

وی از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: تابستان امسال جشنواره وبلاگ‌نویسی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در استان برگزار می‌شود.

به گفته فخری امسال به جای برگزاری جشنواره نشریات هسته‌های فرهنگی، جشنواره وبلاگ‌نویسی با استفاده از توان جوانان استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این امر می‌تواند در توسعه مفاهیم و آموزه‌های اسلامی و همچنین ساماندهی مناسب و شایسته اوقات فراغت جوانان در استان موثر باشد.

فخری اظهار کرد: امسال با تشکیل هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان معرفت در سطح استان تلاش می‌کنیم تمام توان خود را در ساماندهی اوقات فراغت جوانان به صورت بهینه صرف کنیم.

وی هدف از برگزاری این طرح را مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمنان و آگاه‌سازی، آموزش احکام و معارف اسلامی با حضور مربیان مجرب اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول