اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

سوم خرداد قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در واقع قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان داد.

سوم خرداد قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سیدکریم سجادی ظهر امروز در نشست با بخشداران خراسان‌شمالی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نشان داد که در مواجهه دنیای کفر و الحاد با همه امکانات در یک ‌سو و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و عشق به شهادت حتی با دست خالی در سوی دیگر، می‌توان پیروزی‌های بزرگی برای نظام اسلامی رقم زد.

وی گفت: رژیم بعث هیچ گاه باور نداشت که خرمشهر پس از مدتی با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام دوباره آزاد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌شمالی  ادامه داد: رزمندگان اسلام در آن مقطع به رسالت خود عمل کردند و امروز قهرمانان نظام اسلامی ما هستند‌.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان جامعه در حفاظت و حراست از این دستاوردهای رزمندگان و شهدا، مسئولیت سنگینی دارند، تصریح کرد: نباید از آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم در حوزه‌هایی چون حق هسته‌ای ایران اسلامی کوتاه آمد زیرا جمهوری اسلامی در این عرصه نیز پیروز خواهد شد.

سجادی همچنین حضور بالای 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم را برشمرد و گفت: این حضور گسترده در این عرصه وفاداری مردم به نظام را نشان داد که باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول