اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

نظام اسلامی با وحدت‌آفرینی بهانه را از دشمنان گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نظام اسلامی با سیاست‌گذاری‌های وحدت‌آفرین بهانه را از دشمنان گرفته است.

نظام اسلامی با وحدت‌آفرینی بهانه را از دشمنان گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی ظهر امروز در جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب استان اظهار داشت: سیاست‌های دولت نهم و دهم در راستای ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب مناسب بوده و دولت در راستای توسعه عدالت اجتماعی در کشور تلاش کرده است.

وی افزود: نظام اسلامی با سیاست‌گذاری‌های مناسب زمینه‌های وحدت اسلامی را تقویت کرده و با انجام اقدامات زیربنایی در مناطق کردنشین و محرومیت‌زدایی از این مناطق، توانسته بهانه‌ها را از دست دشمنان بگیرد.

فتح‌الهی وجود اقوام و مذاهب مختلف در استان را ظرفیتی مناسب برای توسعه و تقریب مذاهب و اقوام و تبلیغ دین خواند و تصریح کرد: تاسیس دارالتقریب و برگزاری کنفرانس‌های بین المللی وحدت اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی سبب ایجاد موقعیت ممتاز برای جمهوری اسلامی در داخل کشور و هم در صحنه‌های بین‌المللی شده است.

این مسئول راه‌اندازی مرکز بزرگ اسلامی شاخه آذربایجان‌غربی را اقدام مناسبی در راستای وحدت‌آفرینی دانست و گفت: تاکنون این مرکز توانسته است تاثیر سازنده‌ای در توسعه و تعمیق فرهنگی دینی، تربیت طلاب و روحانیان منطقه داشته باشد.

وی توجه و تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را به موضوع اتحاد و همبستگی بین مذاهب و اقوام مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به شیطنت‌های دشمنان در زمینه ایجاد تفرقه و بهره‌برداری از اختلافات جزیی در سال‌های اخیر با انگیزه اتحاد و همبستگی فرق مختلف اسلامی حرکت‌های خوبی در راستای ایجاد همبستگی و وحدت انجام شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب نظام اسلامی، زمینه‌های وحدت اسلامی را روز به روز تقویت کرده و شیعه و سنی در کنار هم و در صفوفی مستحکم در برابر دشمنان ایستاده و در راستای اعتلای نظام اسلامی گام بر می‌دارند.

در پایان این جلسه از تعدادی از تلاشگران و فعالان عرصه‌های فرهنگی و تربیت دینی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول