اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا:

اعتماد مردم بزرگ‌ترین قدرت نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قدرت این نظام است.

اعتماد مردم بزرگ‌ترین قدرت نظام اسلامی است

یوسف ابوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: قدرت معنوی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی موجب شکست متجاوزان و دفع توطئه‌های آنان شد.

وی افزود: خداوند وعده داده است که گروه‌های مختلف مسلمانانی را که در راه وی با کفار و متجاوزان پیکار می‌کنند، یاری می‌رساند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا با اشاره به لزوم قدرشناسی و همچنین آشنا کردن اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تصریح کرد: وظیفه نهادها و مراکز فرهنگی در جامعه کنونی آن است که با اجرای برنامه‌های سازنده و اثرگذار زمینه گرایش جوانان به ارزش‌های دفاع مقدس را فراهم کنند.

وی فتح خرمشهر را به عنوان موفقیتی بسیار بزرگ برای رزمندگان اسلام در سال‌های ابتدایی جنگ دانست و عنوان کرد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) فتح خرمشهر نه فتح خاک بلکه فتح ارزش‌ها بود.

ابوی اضافه کرد: باید تلاش کرد تا عرصه برای شکوفایی استعدادهای خودجوش جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف مهیا شود.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در راستای طرح شکست همه‌جانبه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: امروز ملت ایران با توکل بر خداوند متعال و ائمه اطهار با تمام وجود و توانایی خود در برابر بیگانگان و زورگویان عالم مقاومت و از حقوق خود و دیگر ملت‌های مظلوم جهان دفاع می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا ادامه داد: قدرت و عظمت والای جمهوری اسلامی امروز موجب هراس و وحشت شدید آمریکا و دولت‌های غربی شده است.

ابوی حضور گسترده و با‌شکوه ملت در صحنه انتخابات و اعلام پشتیبانی از آرمان‌های نظام اسلامی را بسیار عمیق و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: اعتماد ملت شریف ایران اسلامی همواره بزرگ‌ترین قدرت و پشتوانه نظام اسلامی است.

وی تلاش رسانه‌های غربی برای کم‌رنگ جلوه دادن اصل حضور حداکثری مردم در عرصه‌های ملی را شکست خورده دانست و بیان کرد: دشمنان اسلام هیچ‌گاه با این‌گونه تحرکات ناچیز و کوچک نمی‌توانند در برابر عظمت بی‌مانند ملت شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلام مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به تحولات اخیر بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: ملت‌های مظلوم کشورهای اسلامی قطعا با توکل بر خداوند متعال و ایستادگی در برابر حکام جبار و ستمگر به پیروزی می‌رسند.

ابوی در خاتمه ضمن تبریک مجدد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ملت ایران امروز با تمام توان و ظرفیت در مسیر پیشرفت و اقتدار در جهان حرکت می‌کند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول