اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

ولایت فقیه ضامن بقاء نظام مقدس انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: جوانان با مطالعه تاریخ و پی بردن به رسالت خویش و با پیروی از ولایت فقیه که ضامن بقاء نظام مقدس انقلاب اسلامی است راه شهدا را ادامه دهند.

ولایت فقیه ضامن بقاء نظام مقدس انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در همایش گرامیداشت شهدای 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: قیام 15 خرداد که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و روحانیون انقلاب همراه امام و جانبازی مردم اتفاق افتاد نقطه عطفی در تاریخ زیبای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه کاکی با اشاره به ابعاد قیام 15 خرداد گفت: 15 خرداد 42 و دستگیری امام (ره) موجب شد خون ملت به جوش آید و در خیابان‌ها حاضر شوند و امام که در قلب مردم جا داشتند را از بند اسارت آزاد کنند و در نهایت قلب پاک مردم به تیر کین‌آلود رژیم خونین شد و این روز را برای همیشه تبدیل به عزای عمومی کرد.

محمدی به دستاوردهای قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: این حرکت عظیم انقلاب، موجب تداوم حرکت امام و به ثمر نشاندن اقدامات الهی بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران شد.

وی از جوانان خواست با مطالعه تاریخ و پی بردن به رسالت خویش و با پیروی از ولایت فقیه که ضامن بقاء نظام مقدس انقلاب اسلامی است راه شهدا را ادامه دهند.

محمدی یادآور شد: قیام مردم در ‎15 خرداد نقش مهمی ‌در بیداری جامعه داشت و موجب تحولی عظیم در انقلاب اسلامی ایران شد.

وی افزود: در 13 خرداد سال 42 افشاگری امام خمینی (ره) موجب بر ملا کردن ماهیت شاه و بازگو کردن نقشه‌‌های حامیان آمریکایی و اسرائیلی شاه شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول