اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیام نظام اسلامی ایران باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به جهان صادر شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید پیام حق و آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از قالب‌ها و فناوری‌های روز جهانی به سایر کشورها صادر شود.

پیام نظام اسلامی ایران باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به جهان صادر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "پرویز آژیده" در حاشیه افتتاح  نخستین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال در تبریز،  اظهار داشت: توسعه علم و فناوری در جهان کنونی با نوعی فقر اخلاق و معنویت همراه شده و اشاعه پیام نظام جمهوری اسلامی می‌تواند تاثیر خوبی برای رشد اخلاق و معنویت در جهان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین به‌ویژه در حوزه دیجیتال می‌تواند همزمان به‌عنوان فرصت و تهدید تلقی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: با توجه به جایگاه فناوری‌های نوین در انتقال اطلاعات در جهان کنونی و گستردگی شبکه‌های اینترنتی نیاز به سرمایه‌گذاری در این بخش بیش از پیش نمود می‌یابد.

آژیده افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند از هر ابزاری برای تهدید و صدمه زدن به ارزش‌ها و باورهای جوانان ما استفاده کنند و در این راستا وظیفه مسئولان این عرصه نیز توسعه و استفاده از این فناوری‌ها به‌عنوان فرصتی مناسب برای پرمحتوا کردن این حوزه است.

وی گفت: توسعه علم و فناوری مسئله‌ای مهم در دنیای کنونی است و ایران به برکت وجود استعدادها و خود‌باوری جوانان پیشرفت‌های چشمگیری در این عرصه داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محتوای برنامه‌های حوزه دیجیتال را مهم‌ترین بخش این فناوری دانست و گفت: باید این فناوری‌ها بر اساس مقاصد علمی و اهداف فرهنگی کشور طراحی و راه‌اندازی شود.

آژیده صداقت و رعایت منافع ملی را مهم‌ترین شاخص فعالیت در فضای گسترده اینترنت عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، فرصتی برای نمایش توانمندی فعالان این عرصه و نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول