اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

حرف نظام اسلامی حرف همه ملت‌هاست / منطق ملت ایران حقیقت بوده و از آن عقب‌نشینی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی باید تسلیم شوند، گفت: حرف نظام اسلامی حرف همه ملت‌های جهان است.

حرف نظام اسلامی حرف همه ملت‌هاست / منطق ملت ایران حقیقت بوده و از آن عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: اگر مذاکرات گروه 1+5 به نتیجه نرسید، در جلسه بعدی که در مسکو برگزار می‌شود، امید است که ابرقدرت‌ها حرف ملت ایران را بپذیرند.

وی عنوان کرد: اما آن چه مهم است، پافشاری ملت ایران و نظام اسلامی بر استفاده از انرژی هسته‌ای که حق ملت‌ها و همه کشورهای جهان است و اینکه هیچ کشوری نباید سلاح اتمی داشته باشد.

حسینی افزود: اگر چه آنهایی که برای ما اشکال‌تراشی می‌کنند، خود سلاح اتمی می‌سازند و حتی می‌فروشند.

وی تصریح کرد: این حرف دل همه ملت‌های جهان است که استفاده از سلاح اتمی هرگز، اما استفاده از انرژی هسته‌ای حق همه است، لذا ملت ما در منطق خود که حقیقت است، پیروز بوده و یک قدم از آن به عقب بر نمی‌گردد.

حسینی با تبریک آغاز کار مجلس نهم در هفتم خرداد ماه گفت: نمایندگان باید به سفارشات مقام معظم رهبری خوب توجه کرده و در اجرای آن مسامحه نکنند و براساس فرمایشات رهبری با همکاری دولت قوانین و لایحه‌ها را برای تصویب اولویت‌بندی کنند.

امام جمعه سیرجان نفوذ ایران اسلامی در منطقه به ویژه کشور عراق و تبعیت از حرکت‌های به وجود آمده از انقلاب اسلامی را دستاورد اقتدار نظام اسلامی در سایه ولایت‌فقیه عنوان کرد و گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامی ‌برای آینده‌ای روشن همراه با ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با تسلیت شهادت امام هادی (ع)، ماه رجب را ماه تزکیه و دوری از معصیت و توجه به لحظات عبادی دانست و به حضور گسترده مردم و جوانان درمراسم اعتکاف اشاره کرد.

حسینی با اشاره به نخستین انتخابات مصر، توطئه دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی میان ملت‌های مسلمان از جمله ربودن تعدادی لبنانی در سوریه را محکوم کرد و اذعان داشت: سیدحسن نصرالله به این توطئه دشمن هشدار داد.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول