اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

مسئولان لحظه‌ای از کار فرهنگی غافل نشوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: مسئولان باید با تلاش و مجاهدت مداوم لحظه‌ای از کار فرهنگی برای جوانان و نوجوانان غافل نشوند.

مسئولان لحظه‌ای از کار فرهنگی غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در روستای آراسنج با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار و عزت حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز با قدرت معنوی خویش استکبار را شکست داده و موجب برافراشتگی پرچم آزادگی و استقلال در سراسر جهان شده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس با ایمان واقعی به خداوند متعال و تکیه بر نیروی‌الهی موجب برتری بر گروه کفار و متجاوزان شدند، تصریح کرد: وظیفه همه دست‌اندرکاران و مردم در شرایط فعلی آن است که با اتحاد و یکپارچگی در مسیر اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی گام برداشته و سبب رضایت خداوند متعال شوند.

وی حضور چشمگیر و پر از نشاط جوانان و نوجوانان مستعد ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی در جهان را از دستاورد‌های بسیار مهم انقلاب اسلامی در عصر حاضر دانست و بیان کرد: باید بدانیم که امنیت و آسایش فعلی در کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردانی است که با اهدای زندگانی خویش سبب پابرجا ماندن دین مقدس اسلام و احکام و ارزش‌های ناب آن شدند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دشمنان در حال حاضر با بهره‌گیری از صد‌ها سایت و شبکه‌های مخرب و ضد فرهنگی به دنبال ضربه‌زدن به اصول و اعتقادات مبنایی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز اگر با برنامه‌ریزی و وحدت در عرصه‌ مقابله با شبیخون شوم فرهنگی دشمنان وارد نشویم، قطعا دشمنان با نفوذ دادن شبهه و تردید در دل و روح جوانان انقلابی و با بصیرت ما سبب از هم گسیختگی فرهنگی در کشور می‌شوند.

شاه‌محمدی با اشاره به لزوم تولید آثار و محتواهای دینی در جامعه برای گرایش بیشتر جوانان به معنویات عنوان کرد: مسئولان و نهاد‌های فرهنگی وظیفه دارند که از حد‌اکثر توان و ظرفیت خود برای برنامه‌سازی برای جوانان و نوجوانان استفاده کرده و لحظه‌ای از کار فرهنگی غافل نشوند.

وی با اشاره به تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی اضافه کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر به عنوان شاخص حرکت ملت ایران هستند و باید با توجه بیشتر به آن‌ها زمینه اقتدار و عزت هر‌چه بیشتر کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول