اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون سازمان تبلیغات صورت گرفت

رصد برنامه‌های فرهنگی در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به سیستان‌وبلوچستان برای رصد روند پیشرفت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از میرجاوه واقع در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان بازدید کرد.

رصد برنامه‌های فرهنگی در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح صبح امروز در بازدید از دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی میرجاوه بر گسترش اقدامات موثر فرهنگی از جمله فعالیت‌های قرآنی در منطقه مرزی، ارتباط نزدیک با هیئت امنای مساجد تشیع و تسنن، ارتباط هر چه بیشتر با چهره‌های فرهنگی برجسته به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن و ضرورت حفظ وحدت کلمه در مناسبت‌های ملی و مذهبی تاکید کرد.

در این بازدید که با حضور حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان و هوشیار ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان تبلیغات اسلامی صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام مراد نورایی‌یار رئیس نمایندگی فرهنگی و تبلیغی این شهر مرزی از حسن تعامل با برادران اهل سنت، ادارات فرهنگی، سیاسی و نظامی منطقه سخن گفت.

در پایان این سفر، فلاح از پایانه مرزی میرجاوه نیز بازدید کرد، بر اساس اطلاعات از ویکی‌پدیا، میرجاوه مرکز بخش شهرستان زاهدان یکی از شهرهای کوچک استان سیستان‌وبلوچستان در 75 کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع است.

میرجاوه تنها مرز قانونی در جنوب شرق کشور است که رفت آمد سیاحان خارجی و داخلی از این معبر انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول