اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

تامین نیازهای فرهنگی شهرستان‌ها اعتبارات کافی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اعتبارات فرهنگی شهرستان‌ها جوابگوی نیازهای فرهنگی مردم نیست و باید افزایش یابد.

تامین نیازهای فرهنگی شهرستان‌ها اعتبارات کافی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود پرویز آژیده صبح امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر هشترود اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی باید با رصد مسائل فرهنگی و اجتماعی و استفاده از نیروهای فرهنگی کارهای معنی‌دار انجام دهند چراکه کار فرهنگی در کنار سایر مسائل با استفاده از توان و تفکر اسلامی نیروهای فرهنگی تحقق پیدا کرده و به نتیجه دلخواه می‌رسد.

آژیده با اشاره به نیازهای جوانان خاطرنشان کرد: هم مردم و هم دولت باید تلاش کنند تا نیازهای عدیده این قشر از جامعه حل و فصل شود و راه آن آشنا کردن آنان با مراکز قرآنی، اسلامی و سایر جاهایی که دستورات اسلام در آنجا پیاده شده است.

وی با بیان اینکه هراس دشمن به‌خاطر تفکر شهادت‌طلبانه ملت ایران است به حرکت همیشه مغرضانه دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان اســلام همیشه درصدد ضربه زدن به اسلام و قرآن هستند و هزینه زیادی نیز برای این کار خرج می‌کنند؛‌ ما نیز باید بودجه فرهنگی را بالا ببریم تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های آنان بایستیم.

آژیده افزود: بعضی از قاچاق کالاها علاوه بر اقتصاد، ایمان جوانان ما را نیز با تهدید جدی روبه‌رو کرده است و مسئولان باید با شناخت کامل و کافی پیشگیری کاملی در مورد قاچاق کالا بکنند.

علی نجاری فرماندار هشترود هم فرهنگ را زیربنای جامعه اسلامی دانست و افزود: اقتصاد بالا و پیشرفت آن در گروی فرهنگ است.

وی خواستار فعالیت بیشتر شورای فرعی مبارزه با موادمخدر جهت آگاه‌سازی مردم به خصوص جوانان و فراهم کردن زمینه درمان معتادان و ایجاد کمپ بازپروری برای آنان شد.

نجاری با انتقاد از بی‌نظمی اجتماعی حاکم در شهر خواستار پشتیبانی از شهرداری و فعال‌سازی پاسگاه انتظامی هشترود ـ مراغه برای کنترل و جلوگیری از تردد قاچاقچیان شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول