اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته فرهنگ رضوی

برنامه‏های فرهنگی مهدیشهر اجرا شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏های فرهنگی مهدیشهر به مناسبت هفته فرهنگ رضوی استان سمنان با حضور هنرمندان و مسئولان این شهرستان اجرا شد.

برنامه‏های فرهنگی مهدیشهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی هفته فرهنگ رضوی سمنان، برنامه‏های فرهنگی شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته فرهنگ رضوی در سالن تئاترشهر سمنان و با حضور مسئولان شهرستان مهدیشهر و مردم این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که هنرمندان شهرستان مهدیشهر نیز در آن شرکت داشتند، نماهنگ و آثار تولید شده رضوی انجمن سینمای جوان مهدیشهر در بخش‏های مختلف به نمایش گذاشته شد.

پخش فیلم مستند "تلگرافی از مشهد" با موضوع بررسی آداب سفر به مشهد مقدس در دوران گذشته، تولید شده در انجمن سینمای جوان مهدیشهر و اجرای اشعار رضوی توسط شاعر مهدیشهری از دیگر برنامه‏های این جشنواره بود.

بیان روایت و مستندات سازنده سقاخانه اسماعیل طلای حرم امام رضا(ع) به عنوان سردار دوران قاجار از طالب‏آباد مهدیشهر از دیگر برنامه‏های هفته فرهنگ رضوی در استان سمنان بود.

تقدیر از امام جمعه مهدیشهر و یکی از خادمان امام رضا(ع) به عنوان خادمان فرهنگ رضوی در شهرستان مهدیشهر از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.

برنامه‏های فرهنگی شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته فرهنگ رضوی با حضور مسئولان، هنرمندان و مردم مهدیشهر و با اجرای برنامه‏های آیینی این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه مهدیشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر مخابرات، اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر و هنرمندان مهدیشهری در این مراسم حضور داشتند.

هفته فرهنگی رضوی استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان با اجرای برنامه‏های فرهنگی شهرستان‏ها و نمایشگاه آثار رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول