اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

توسعه طرح‌های فرهنگی در استان البرز ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در استان البرز تأکید کرد.

توسعه طرح‌های فرهنگی در استان البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، عیسی فرهادی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان اظهار داشت: استان تازه تأسیس البرز نیازمند اجرای طرح‌های فرهنگی است و باید این مهم با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی ادامه داد: متولیان امر فرهنگ و متخصصان در این زمینه باید تلاش خود را به منظور رسانیدن این استان به استانداردهای لازم دو چندان کنند.

استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا استفاده از خلافیت‌های جوانان و دانش هنرمندان و فرهنگیان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری دهد.

فرهادی در ادامه با اشاره به این که اختصاص اعتبارات لازم نیز در این زمینه بسیار مهم است، افزود: برای این که بتوانیم در زمینه فرهنگی رشد داشته باشیم باید اعتبارات لازم را به این بخش اختصاص دهیم.

* مطالبات فرهنگی استان تأمین شود

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر تأمین مطالبات فرهنگی از سوی مردم به ویژه قشر جوان گفت: استان البرز با داشتن جمعیتی جوان باید مسیر توسعه و پیشرفت را در زمینه مطالبات فرهنگی در پیش گیرد.

فرهادی ادامه داد: البرز ظرفیت‌های بسیاری در زمینه توسعه امور فرهنگی دارد، لذا این ظرفیت‌ها باید از سوی مسئولان ذی‌ربط  شناسایی و با کار کارشناسی از آنها استفاده شود.

وی عنوان کرد: ایجاد سینما و مراکز فرهنگی، فرهنگسراها می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

* اختصاص 70 میلیارد ریال به بخش امور فرهنگی البرز

استاندار البرز یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده وهمچنین به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر 70 میلیارد ریال به بخش فرهنگی استان اختصاص یافت که امیدواریم این بودجه بتواند در توسعه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان موثر باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رشد فضاها و فعالیت‌های فرهنگی در این استان مستلزم توجه بیشتر متولیان امر فرهنگ است.

فرهادی متذکر شد: نباید کمبود امکانات و فضاهای فرهنگی استان سبب شود که هنرمندان و فعالان این عرصه خلافیت‌ها و ظرفیت‌های خود را در شهرهای دیگر به ویژه تهران استفاده کنند.

وی در پایان از تمام متولیان امر فرهنگ در استان البرز خواست تا به منظور رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه امور فرهنگی تلاش خود را دو چندان کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول