اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

ورزش بانوان رتبه دوم فعالیت‌های فرهنگی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزش بانوان رتبه دوم فعالیت‌های فرهنگی را کسب کرد.

ورزش بانوان رتبه دوم فعالیت‌های فرهنگی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در جمع شماری از کارشناسان حوزه ورزش بانوان ایلام اظهار داشت: ورزش حوزه بانوان استان ایلام توانسته با اجرای سیاست‌های مدون وزارتخانه رتبه دوم فعالیت‌های فرهنگی را کسب کند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تمام توان خود را به کار گرفته و در این راستا برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان و توجه به حوزه بانوان در سال گذشته با برنامه‌ریزی و بسیج امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود زمینه ارتقاء شاخص‌های ارزیابی فراهم شد.

فتاحی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بانوان در سال 90 نسبت به سال 89 رشد چشمگیری داشته و بنا به اعلام مسئولان امر 93 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سه شاخص میزان اهمیت به برنامه‌های حوزه زنان و خانواده، بهره‌گیری از ظرفیت مدیریت زنان در دستگاه‌های اجرایی و توجه به تحکیم و تعالی خانواده از محورهای ارزیابی دستگاه اجرایی از سوی استانداری ایلام بوده است. 

وی ادامه داد: بر این اساس از سوی استانداری ایلام این دستگاه اجرایی موفق به کسب رتبه دوم در بین دیگر دستگاه‌های اجرایی استان ایلام شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول