اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا:

استعدادیابی هنری در مراکز فرهنگی جدی‌تر پیگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: استعدادیابی هنری جوانان باید در مراکز فرهنگی و هنری کشور به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

استعدادیابی هنری در مراکز فرهنگی جدی‌تر پیگیری شود

ناصر ایزد‌فر در حاشیه برپایی یک نمایشگاه فرهنگی و هنری در شهرستان بویین‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه نقش هنر در تعالی و انگیزش جوانان و نوجوانان بسیار تأثیر‌گذار و مهم است، اظهار کرد: تلاش برای اشاعه و احیا امور هنری و فرهنگی در جامعه همواره باید در افق نگاه‌های مسئولان و متولیان اجرایی قرار داشته باشد و همه به آن اهتمام جدی بورزند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در حال حاضر موانع و مشکلات متعددی در فعالیت‌های هنری و فرهنگی در کشور وجود دارد، بیان کرد: از مسئولان و مدیران هنری در کشور تقاضا داریم که با حمایت بیشتر از اقشار هنرمندان زمینه را برای تولید هرچه بهتر و با کیفیت‌تر آثار هنری در سطح کشور فراهم کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در زمینه فرهنگی و هنری در این شهرستان تصریح کرد: استعداد‌یابی هنری در جوانان و نوجوانان و همچنین آشنا کردن دانش‌آموزان با حوزه‌های گوناگون هنری همواره باید در سطح مراکز و بخش‌های هنری کشور جدی گرفته شود.

کارشناس ارشد هنرهای نمایشی استان قزوین با بیان اینکه لزوم تعامل و همکاری آموزش و پرورش با نهاد‌های فرهنگی بسیار مهم و تأثیرگذار است، عنوان کرد: ارائه راهکار‌های سازنده و برنامه‌های ویژه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های فرهنگی در کشور همواره باید مورد عنایت و توجه ویژه مسئولان قرار داشته باشد.

ایزدفر علاقه و استعداد فراوان دانشجویان و جوانان ایرانی به امور و برنامه‌های هنری را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان و بیان کرد: انگیزه و علاقه به هر کار می‌تواند نقش بسیار مهمی را در افزایش بازدهی و تولید آن فعالیت ایفا کرده و سبب توسعه شود.

وی افزایش شاخصه‌های فرهنگی در جامعه را بسیار ضروری و نتیجه‌‌‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: هماهنگی و همکاری مستقیم میان ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در شرایط کنونی کشور نقش بسزا و قابل توجهی را در حوزه جذب جوانان و نوجوانان ایفا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه یاد‌آور شد: باید با تولید آثار و محتواهای دینی و اجتماعی زمینه را برای گرایش هرچه بیشتر جوانان به سوی معارف و احکام قرآن کریم فراهم کرده و سلامت روحی و روانی جامعه را تضمین کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول