اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال گذشته صورت گرفت

استعدادیابی جدی نخبگان در بویین‌ زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: طی دو سال گذشته استعدادیابی جدی نخبگان در این شهرستان با برگزاری سمینارها و همایش‌های مختلف صورت گرفت.

استعدادیابی جدی نخبگان در بویین‌ زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا ابوالفضل طاهرخانی صبح امروز با جمعی از نخبگان شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد.

فرماندار بویین‌زهرا در این دیدار که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون لزوم فراگیری و کسب علوم مختلف اظهار کرد: مسلمانان باید با علم‌آموزی و کسب تقوا در مسیر اقتدار و عزت اسلام حرکت کرده و موجب برتری بر گروه منافقان و دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر نیازمند جوانان و نخبگان صاحب علم و فناوری برتر است، تصریح کرد: در موقعیت حساس کنونی در جهان که کشور‌های مستکبر با بهره‌گیری منفی از علم و دانش خود در حال ستم و زور به ملت‌های مستضعف و کوچک هستند، لازم است که با همت و توان بیشتر زمینه را برای شکست و به انزوا کشاندن تمام دشمنان و کافران فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا حضور چشمگیر نخبگان و پژوهشگران ایرانی در عرصه‌ها و مسابقات‌ بین‌المللی را سند و برگی زرین بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: تلاش و کوشش در راستای نیل به آرمان‌های بلند و جاودانه امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی باید همواره در افق دید مسئولان و تمام دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد.

طاهرخانی افزایش شاخصه‌های علمی و پژوهشی در شهرستان بویین‌زهرا را بسیار ارزشمند و چشمگیر توصیف و بیان کرد: امیدواریم که با جهاد همگانی نخبگان عزیز و سرافراز ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به کشوری قدرتمند و صاحب نفوذ علمی در منطقه تبدیل شویم.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل و برپایی دوره‌های ویژه و خاص برای نخبگان و علاقه‌مندان به حوزه ارائه آثار و مقالات علمی اظهار کرد: از تمام مسئولان و به ویژه مدیران اجرایی و آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها درخواست داریم که با برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناسب عرصه‌ را برای رشد و شکوفایی هر‌چه بیشتر و کیفی‌تر جوانان این شهرستان مهیا کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در سال‌های اخیر در زمینه نخبه‌پروری تصریح کرد: در طول دو سال اخیر چندین همایش علمی و پژوهشی ویژه دانش‌آموزان و جوانان خلاق و علاقه‌مند در این شهرستان با همکاری ارگان‌های دیگر برگزار شده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول