اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر بنیاد نخبگان کردستان:

100 نفر تحت شمول حمایت دفتر نخبگان کردستان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر بنیاد نخبگان کردستان گفت: در حال حاضر 100 نفر از اقشار مختلف تحت شمول حمایت‌های این دفتر در استان قرار دارند.

100 نفر تحت شمول حمایت دفتر نخبگان کردستان هستند

رحمت‌الله میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: افرادی که دارای استعدادهای برتر و یا نخبه باشند در قالب هر قشری تحت شمول بنیاد قرار می‌گیرد و از حمایت‌های آن برخوردار خواهد شد.

وی دارندگان رتبه‌های برتر کنکور سراسری دانشگاه‌ها، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها با رزومه تحصیلی عالی، حافظان و قاریان قرآن دارای رتبه‌های اول تا سوم کشوری و بین‌المللی، برترین‌های آزمون ملی و بین‌المللی مهارت، هنرمندان رشته‌های مختلف هنری با دارا بودن درجه یک از وزارت ارشاد اسلامی و استعدادهای برتر و نخبه را از افراد تحت شمول بنیاد نخبگان ذکر کرد.

رئیس دفتر بنیاد نخبگان کردستان خاطرنشان کرد: افرادی نیز که تحصیلات دانشگاهی ندارند، ولی از استعداد برتر برخوردار بوده و موفق به اختراعاتی شده‌اند تحت شمول بنیاد نخبگان قرار می‌گیرند.

به گفته میرزایی، افراد تحت‌ شمول در قالب سه سطح ارزیابی مورد حمایت قرار گرفته و از تسهیلات مختلف بنیاد نخبگان برخوردار می‌شوند.

* حمایت از تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان

وی در ادامه تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان را زمینه‌ای برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها دانست و گفت: بنیاد نخبگان از تشکیل این شرکت‌ها حمایت خواهد کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها که باید چهار عضو از هفت عضو آنها دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشد با معرفی بنیاد نخبگان از تسهیلات صفر تا هشت درصد بانک توسعه تعاون برخوردار می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: درخواست اعضای هیئت‌مدیره این شرکت‌ها برای تاسیس در کمیته دانش‌بنیان استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت نظر مثبت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس دفتر بنیاد نخبگان کردستان در پایان اذعان داشت: در شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدات بر اساس روش‌های علمی صورت گرفته و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب این شرکت‌ها تقویت شده و صاحب شغل‌های پایدار می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول