اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

انتشار کتاب زندگینامه نخبگان میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از انتشار کتاب زندگینامه نخبگان این شهرستان خبر داد.

انتشار کتاب زندگینامه نخبگان میاندرود

علی رجبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود از جمع‌آوری زندگینامه سوابق و مشخصات علمی و تخصصی نخبگان و فرهیختگان میاندرود در این همایش خبر داد.

وی برگزاری این همایش را با هدف شناسایی و ساماندهی تمام نیروهای موجود و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان به ویژه نیروهای کارآمد و متخصص برای توسعه میاندرود اعلام کرد.

رجبی با اشاره به اینکه فرمانداری هزینه‌ای را در این همایش تقبل نمی‌کند، تصریح کرد: سعی شده است هزینه‌های این همایش را از محل حامیان مالی و تبلیغات شرکت‌های گردشگری تامین کنیم و از بیت‌المال مبلغی را هزینه نکنیم.

این مسئول برپایی این همایش را کاملا علمی و با نگاه کارشناسانه و تدوین شده در کارگروه‌های مختلف ارزیابی و برگزاری آن را حول موضوع «میاندرود در مسیر توسعه» عنوان کرد.

به گفته وی در این همایش از 18 نفر در 11 گروه تقدیر شد که اطلاعات و زندگینامه آنان برای شناسایی مردم و به ویژه جوانان در قالب کتاب منتشر می‌شود.

دبیر همایش بزرگ نخبگان و فرهیختگان میاندرود درباره ترکیب انتخاب این افراد تصریح کرد: در این همایش دو نفر در گروه سیاسی اجرایی، دو نفر در گروه علمی پژوهشی، دو نفر در پزشکی و در بخش مخترعان و مبتکران نیز از دو نفر تقدیر می‌شود.

رجبی ادامه داد: در بخش‌های مذهبی و ورزشی، کارآفرینی، باغداری و کشاورزی، نظامی و نخبگان معنوی جانبازان و خانواده شهدا نیز در هر بخش برترین نفر مورد تقدیر قرار می‌گیرد همچنین در این همایش از دو میهمان ویژه که برای رشد و توسعه این شهرستان حرکت کرده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به حضور استاندار مازندران در این همایش تصریح کرد: این مراسم سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از ساعت 16 و 30 دقیقه در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول