اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا تاکید کرد

تعامل با نخبگان اساسی‌ترین راهکار رفع مشکلات شهرضا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: یکی از سیاست‌های سازنده فرمانداری شهرضا ایجاد ارتباط مستقیم با نخبگان و مفاخر شهرضایی مقیم سراسر کشور در راستای پیش‌برد اهداف متعالی شهرستان است.

تعامل با نخبگان اساسی‌ترین راهکار رفع مشکلات شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تلاش برای پیشرفت و آبادانی شهرضا در تمامی حوزه‌ها براساس چشم‌انداز ترسیم شده به عنوان مهم‌ترین هدف مسئولان شهرستان مطرح است.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش‌های فراوانی انجام گرفته است که با تشکیل مجامع مختلف متشکل از نخبگان و مفاخر شهرضا، حداکثر استفاده از ظرفیت این افراد در راستای پیش‌برد طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان به کار گرفته شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به وضعیت نامناسب شهرستان شهرضا در حوزه امکانات ورزشی اظهار داشت: شهرضا طی دوران مختلف در زمینه ورزش مورد بی‌‌مهری قرار گرفته است و در حال حاضر با انتصاب مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهرضا که به عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران ورزشی استان اصفهان مطرح است انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تحولات چشم‌گیری در این عرصه باشیم.

وی با تشریح وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در شهرضا افزود: در حال حاضر سه سالن ورزشی نیمه‌تمام در سطح روستاهای تابعه شهرستان وجود دارد که امیدواریم به مرحله تکمیل برسد و هم‌چنین استخر بزرگ دریا که براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته باید مورد بازگشایی قرار گیرد.

محمدی بیان داشت: طرح بزرگ ورزشگاه قدس شهرضا نیز که در مرحله نصب چمن مصنوعی قرار دارد و از سویی بحث لزوم ساخت پیست دو و میدانی و سکوی تماشاگران در آن مطرح است تا پایان شهریورماه سال جاری به صورت کاربردی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بالغ بر 7 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان شهرضا گفت: عدم سیاست‌گذاری صحیح در راستای صدور پروانه کسب در شهرضا طی دوران گذشته، موضوعی است که امروز به تعدد واحدهای صنفی در این شهرستان منجر شده است و از مجموعه مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرضا انتظار می‌رود که با سیاست‌گذاری صحیح و فرهنگ‌سازی از ادامه این روند جلوگیری کنند.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: فعالیت این تعداد واحد صنفی در شهرضا زمینه بروز تورم را مهیا می‌کند و در برخی موارد به ایجاد اشتغال کاذب می‌انجامد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند پیشرفت طرح‌های نیمه‌تمام شهرضا بیان داشت: در حال حاضر انتظار می‌رود براساس مذاکرات انجام شده با اداره راه و شهرسازی در مورد اتمام طرح زیرگذر شهرضا به سمیرم که به عنوان یک طرح استراتژیک در حوزه حمل و نقل مطرح است تا پایان سال جاری شاهد افتتاح این طرح باشیم.

محمدی با اشاره به سفر چهارم استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان و شهرستان شهرضا افزود: براساس مطالعات انجام گرفته در سطح شهرستان شهرضا از مجموع 68 مصوبه سفر دور اول برای شهرضا تمامی مصوبات به طور کامل اجرایی شده است و از مجموع 68 مصوبه دور دوم 54 طرح به طور کامل و چهارده طرح در حال اجرا است و هم‌چنین از 19 طرح مصوب برای شهرستان شهرضا در سفر سوم 2 طرح در حال اجرا و هفده طرح هنوز اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اهداف هیئت دولت از انجام چهارمین دور سفرهای استانی گفت: بررسی روند پیشرفت طرح‌های مصوب سه دوره قبل و انجام مطالعات علمی و تخصصی در مورد دلیل اجرایی نشدن برخی طرح‌ها و اختصاص بودجه لازم در راستای اتمام طرح‌های اجرا نشده و نیمه‌تمام در نقاط مختلف کشور از مهم‌ترین اهداف دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به شمار می‌رود.

فرماندار شهرضا با تشریح طرح‌های استراتژیک و سازنده شهرضا ادامه داد: احداث مجموعه بزرگ ورزشی در شهرضا، بررسی روند اجرایی طرح فاضلاب به عنوان یک طرح ملی، احداث منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان، بررسی طرح آب‌رسانی به شهرضا و طرح مطالعاتی متروی شهرضا در زمره مهم‌ترین طرح‌های شهرستان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد افتتاح پایانه مسافربری شرق شهرضا اظهار داشت: از کلنگ‌زنی این پایانه مسافربری بیش از چهارده سال می‌گذرد و متأسفانه براساس برنامه‌ریزی نادرست اتمام این طرح تا امروز به طول انجامیده است.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر و براساس نظر کارشناسان این پایانه در برخی زمینه‌ها دارای نواقص و معایبی است که در صورت اصلاح این موارد، می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این طرح عظیم باشیم.

انتهای پیام/ی10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول