اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر:

نباید نخبگان را در پیج و خم امور اداری گرفتار کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: برای ارائه تسهیلات و خدمات ویژه نباید نخبگان را در پیچ و خم امور اداری گرفتار کنیم.

نباید نخبگان را در پیج و خم امور اداری گرفتار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رحیم قاسمیه صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد نخبگان مولود نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم با کمک مسئولان این نهاد منشأ خدمات بزرگی برای نظام باشد.

وی افزود: بنیاد نخبگان در سال 84 در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ایجاد شد اما در استان بوشهر تا اسفندماه گذشته کار رسمی خود را آغاز نکرده بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: نوظهور بودن بنیاد به این معناست که ساز و کارهای بنیاد مشخص نشده و آیین‌نامه‌های زیادی برای کار نیاز دارد.

قاسمیه تصریح کرد: با توجه به اینکه در چشم‌انداز 20 ساله کشور اهداف علمی و اقتصادی دیده شده است ما به نوآوری نیاز داریم و بنیاد نخبگان در این مسیر تلاش می‌‌کند.پیشرفت تدریجی نمی‌تواند ما را به اهداف خود در بنیاد برساند بنابراین نیازمند حمایت مسئولان از این نهاد نوپا هستیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای ارائه تسهیلات و خدمات ویژه نباید نخبگان را در پیچ و خم امور اداری گرفتار کنیم.

قاسمیه افزود: نخبه کسی است که با توانایی ذاتی و تخصصی خود می‌تواند در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشد و این توانایی به تائید مراجع ذی‌صلاح برسد.

وی با بیان اینکه 9 گروه نخبه شناسایی شدند گفت: برگزیدگان المپیادهای علمی معتبر، رتبه‌های زیر 150 کنکور سراسری، مخترعان، دانش‌آموختگان برتر، برترین‌های مسابقات علوم قرآنی، آفرینندگان آثار بدیع هنری و ادبی، اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان علوم حوزوی در قالب نخبگان قرار می‌گیرند.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: با وجود اینکه دیگر استان‌ها تسهیلات خوبی در اختیار نخبگان قرار داده‌اند اما ما در بوشهر هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول