اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان:

جذب نخبگان و محققان از اولویت‌های سال جاری است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ادارات استان زنجان گفت: جذب نخبگان و محققان در بسیج ادارات استان زنجان در اولویت‌ برنامه‌های سال جاری قرار دارد.

جذب نخبگان و محققان از اولویت‌های سال جاری است

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارائه فراخوان نخستین گام برای جذب محققان و نخبگان استان زنجان در بسیج ادارات و استفاده از آنها در سال جاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از مقالات که در خور تجلیل هستند به حوزه بسیج ادارات استان زنجان رسیده است، خاطر نشان کرد: تعدادی از این مقالات پرمحتوا و قابل بهره‌برداری و استفاده است.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری نشستی توسط حوزه بسیج ادارات و نخبگان بسیج برگزار شد، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظرات این محققان و نخبه‌ها را منعکس کرده و در این زمینه گام‌های موثری برمی‌داریم.

وی در زمینه تحقق شعار سال جاری نیز تصریح کرد: از نظرات و برنامه‌های ادارات استان زنجان به منظور تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی استفاده می‌کنیم.

هادی‌نژاد با اشاره به اینکه بهره‌وری و تقویت روحیه کارمندان و برگزاری برنامه‌های اثربخش در این زمینه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه بسیج ادارات استان در سال جاری است، ادامه داد: در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، جهادی، اردویی، دینی و مذهبی نیز برنامه‌ریزی‌های موثر و جذابی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اثربخشی و محتوادهی به برنامه‌های بسیج ادارات از مهم‌ترین اهداف سال جاری است، یادآور شد: برنامه‌های پرمحتوا و موثر را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته نیز برنامه‌های موثر و چشم‌گیری در استان زنجان توسط حوزه بسیج ادارات اجرا شده است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته از اردوهای راهیان نور استقبال بسیار خوبی توسط بسیج ادارات شد.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول