اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

نخبگان اقتدار ایران را تضمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویین‌زهرا گفت: نخبگان ایرانی با توکل و تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیر اقتدار ایران اسلامی را تضمین می‌کنند.

نخبگان اقتدار ایران را تضمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز با جمعی از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس دیدار کرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در این دیدار که در سالن اجتماعات فرماندار شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: مسلمانان و به ویژه تمام شیعیان جهان وظیفه دارند که منش و سیره معصومین علیه السلام را در زندگانی خویش سرلوحه و الگو قرار داده و موجب سعادت و همچنین رستگاری دنیوی و اخروی برای خویش شوند.

وی افزود: پیشوایان دینی با ایستادگی در برابر زورگویان و کافران به همه ما مسلمانان نشان دادند که با اراده و عزم مستحکم می‌توان مستکبران و منافقان را در هر دوره‌ای شکست داد و نابود کرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به ایام برپایی اعتکاف در سراسر کشور تصریح کرد: سه روز اعتکاف فرصتی بسیار ارزشمند برای خود‌سازی درونی و راز و نیاز خالصانه با خداوند متعال برای طلب غفران و آمرزش است.

شاه‌محمدی اضافه کرد: معتکفان در ایام اعتکاف باید با خواندن دعاها و مناجات‌ مختلف سعی کنند تا حد‌اکثر بهره‌برداری و استفاده معنوی را از این مراسم پر‌خیر و برکت انجام دهند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تصریح کرد: آرامش و امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد قطعا مرهون فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگانی است که با تمام وجود در برابر تهاجم همه‌جانبه ارتش دیکتاتور عراق و هم‌پیمانانش ایستادگی کرده و با نهایت غیرت و شجاعت از خاک مقدس ایران اسلامی حفاظت و پاسداری کردند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه جوانان و نخبگان ایرانی امروز با توکل دائم و همیشگی به خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین می‌کنند تأکید کرد: قطعا دشمنان و معاندان نظام اسلامی با مشاهده توانمندی‌ها و دستاورد‌های چشمگیر ملت ایران در عرصه‌های مختلف سازندگی، آبادانی، علمی و تحقیقاتی به شدت خشمگین شده و در آستانه شکست و نابودی کامل و حقیقی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول